Bij Youtube-filmpjes GEEN geluid meer !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Berichten
1.621
Van het een op het andere moment heb ik bij de Youtube-filmpjes GEEN geluid meer.
Wie weet raad ?
 
Heb je een vista pc?
Ik heb namelijk ook een keer gehad met vista,
Ik heb het toen op kunnen lossen door de volume mixer te openen en daar het geluid van m'n internet explorer opnieuw aan tezetten. Was door Windows om een of andere reden uit gezet.
 
Nee, gewoon nog XP (en zeer tevreden).

Hoe doe je dit : "De volume mixer openen en daar het geluid van m'n internet explorer opnieuw aan te zetten. Was door Windows om een of andere reden uit gezet".
 
Je zou ook de flash-player kunnen herinstalleren, dat helpt zeker weten.
 
Laatst bewerkt:
Nee, gewoon nog XP (en zeer tevreden).

Hoe doe je dit : "De volume mixer openen en daar het geluid van m'n internet explorer opnieuw aan te zetten. Was door Windows om een of andere reden uit gezet".

Dat is zo ver ik weet alleen mogelijk in Vista daarom vroeg ik ook of je vista had.
Zou niet weten wat het anders is maar andere zo te zien wel.
 
En het gekke is, elke andere keuze waarbij geluid te pas komt is geen probleem. B.v. op Uitzending gemist, 'gewoon' goed geluid erbij; of als ik 'n MP3-tje afspeel. Voor zover ik het nu ervaar, alleen de filmpjes van Youtube die GEEN geluid laten horen.
Hebben jullie zelf al die link(s) geprobeerd die ik hier heb achtergelaten. De eerste dus (die het bij mij niet doet), doet die het wel bij jullie (anderen dus).
 
IE8 krijgt alweer een nieuwe rendermethode

Ik heb nog altijd bij de Youtube-filmpjes GEEN geluid. Het gekke is, als ik b.v. op een willekeurige weblog een Youtube-filmpje bekijk (dat de eigenaar van de blog daar heeft neergezet); heb ik dit probleem niet(dus, wel gewoon geluid).

Nu lees ik op :
http://pro.tweakers.net/nieuws/51440/ie8-krijgt-alweer-een-nieuwe-rendermethode.html
iets over : "IE8 krijgt alweer een nieuwe rendermethode".
Is er een relatie met mijn huidige probleem. Nogmaals, ik gebruik gewoon nog Windows XP en GEEN Vista.

En verder, misschien heeft de volgende update d.d. 12 dec. jl. er wel mee te maken.
"KB942615: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 7 voor Windows XP
Er zijn beveiligingsproblemen vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker kan inbreken op een systeem met Internet Explorer en beheer over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw systeem hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten".

Ik kan natuurlijk proberen deze update ongedaan te maken(volgens de info van Microsoft kan dat).
 
Laatst bewerkt:
Je bent virus- en spywarevrij?

Virus -e en spyware vrij?
Flashplayer installeren.
MegaCodecs installeren.

Probeer het daarna nog eens.
 
Er zit op de youtube filmpjes van de site zelf, een appart geluids regelaar. Als je die een keer op nul hebt gezet, blijft hij zo staan.

Ik heb uren gezocht en uiteindelijk gevonden, maar ik neem aan dat dat het niet is?
 
Er zit op de youtube filmpjes van de site zelf, een appart geluids regelaar. Als je die een keer op nul hebt gezet, blijft hij zo staan.

Nee, dat is het niet (had ik uiteraard gezien). Het is wel zo, als ik 'n filmpje aanklik, de volumeregelaar (bij het filmpje) inderdaad op nul staat. Maar goed, die kan je dan wel naar rechts (open) schuiven; en dan nog altijd geen geluid.
 
OPGELOST :
--------------------
Adobeflashplayer 9 communiceert wellicht niet goed met mijn huidige audiodriver van Realtek (is ook geen update van). Ik heb de versie 9 verwijderd (ook register geschoond) en de Flashplayer 7 geinstalleerd. Wat meteen opvalt is, dat de volumeregelaar rechtsonder elk videofilmpje NU gewoon open staat (ervoor dicht=dus naar links en het hielp niet als je de regelaar naar rechts=open schoof).
 

Bijlagen

  • Youtube-NO sound.JPG
    Youtube-NO sound.JPG
    19,3 KB · Weergaven: 153
Laatst bewerkt:
Oh ja. En in CCleaner, onder tabblad Applicaties e.v. Multimedia, het vinkje bij Adobe Flashplayer weghalen. Ik merkte namelijk, dat (toen het vinkje er nog stond) na opschonen in CCleaner het geluid van You tube plots niet meer te horen was. De zaak weer hersteld en nu geen probleem meer. Ook niet als je b.v. Ad-aware draait. Heeft geen effect op e.e.a.
 
Heb je een vista pc?
Ik heb namelijk ook een keer gehad met vista,
Ik heb het toen op kunnen lossen door de volume mixer te openen en daar het geluid van m'n internet explorer opnieuw aan tezetten. Was door Windows om een of andere reden uit gezet.

Ik krijg in mijn volume mixer helemaal geen IE te zien? ik heb namelijk ook het probleem dat ik geen geluid heb bij flashplayers op bijv. youtube.com en dumpert.nl. Als ik gewoon muziek afspeel via windows media player doet hij het wel? Oplossing!?
 
Ik krijg in mijn volume mixer helemaal geen IE te zien? ik heb namelijk ook het probleem dat ik geen geluid heb bij flashplayers op bijv. youtube.com en dumpert.nl. Als ik gewoon muziek afspeel via windows media player doet hij het wel? Oplossing!?

Toevallig ook onboard audio via een Realtek-chip? Als je dit niet weet kun je dit checken via Start, Uitvoeren, dxdiag intypen, OK, tabblad Geluid.
Zo ja, lees dan het topic eens goed door. Zo nee, herinstalleer de Flash Player eens.
 
Adobeflashplayer 9 communiceert wellicht niet goed met mijn huidige audiodriver van Realtek (is ook geen update van). Ik heb de versie 9 verwijderd (ook register geschoond) en de Flashplayer 7 geinstalleerd. Wat meteen opvalt is, dat de volumeregelaar rechtsonder elk videofilmpje NU gewoon open staat (ervoor dicht=dus naar links en het hielp niet als je de regelaar naar rechts=open schoof).

EN

Als je CCleaner gebruikt, onder tabblad Applicaties e.v. Multimedia, het vinkje bij Adobe Flashplayer weghalen, anders ben je het geluid bij You tube weer kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan