Bewgende tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

daron

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Berichten
129
eej iedereen

Ik werk met frontpage 2003.
Ik wil een welkom tekst toevoegen op de beginpagina.
Een tekst toevoegen daarop is niet zo heel moeilijk maar wat ik verder wil is dat deze tekst van rechts naar links draait. Net zoals op een soort lichtkrant.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit kan doen. Alvast bedankt.

Gr. Daron
 
even in de code :
PHP:
<MARQUEE>hier komt je text die gaat bewegen</MARQUEE>
 
ik had het gekopierd en ik heb de tekst die er in moet komen te bewegen er in gedaan maar ik ging het voorbeeld bekijken, toen deed hij het niet. heb ik iets fout gedaan?
 
Toevoeging:
Als je het d.m.v. het menu wil invoegen: http://office.microsoft.com/nl-be/frontpage/HP052728121043.aspx
Daar staat uitleg over hoe je een lichtkrant in kunt voegen. :)

[edit] Heb je het voorbeeld echt in je browser bekeken? Misschien is het frontpage-voorbeeld zonder animaties en dergelijke.
Geen tekens vergeten?
 
Laatst bewerkt:
misschien een beetje raar maar wat is de paginaweergave ik heb het tabblad index openstaan waarop de lichtkrant moet komen als ik dan onderin op ontwerpen druk gebeurd er niks
 
misschien een beetje raar maar wat is de paginaweergave ik heb het tabblad index openstaan waarop de lichtkrant moet komen als ik dan onderin op ontwerpen druk gebeurd er niks.

Dat klopt, want als je bent waar jij dan staat, BEN je in de paginaweergave "Ontwerpen". :D
Die paginaweergave is gewoon wat je ziet als je je website ontwerpt, de lay-out. Je staat dus goed!

Overigens heb je het gequote bericht 2x gepost :rolleyes:
 
haha ik moest wel lachen dat ik dat las ik dacht ik zit helemaal fout maar ik zit dus goed:p haha dank je wel dan zal ik even verder gaan ermee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan