Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 18 van 18

Onderwerp: internet explorer reageert niet

  • Vraag is niet opgelost
  1. #1

    internet explorer reageert niet

    deze melding krijg ik als ik een site probeer te openen,waarna de computer vastloopt en ik met taakbeheer de vastgelopen site verwijder.Graag advies aub.

  2. #2
    Senior Member Sopur's avatar
    Geregistreerd
    5 mei 2002
    Locatie
    Provincie Zeeland
    Heb ik precies hetzelfde.
    Ik gebruik een router en die moet ik steeds uit en aan zetten om op internet te kunnen.

    Heeft U al een oplossing gevonden?
    Sopur

  3. #3
    Quote Origineel gepost door Sopur Bekijk Bericht
    Heb ik precies hetzelfde.
    Ik gebruik een router en die moet ik steeds uit en aan zetten om op internet te kunnen.

    Heeft U al een oplossing gevonden?
    ik heb zojuist
    HitmanPro gedaan,misschien helpt het,ik heb windows Vista,jij ook ?

  4. #4
    Quote Origineel gepost door kookaburra50 Bekijk Bericht
    ik heb zojuist
    HitmanPro gedaan,misschien helpt het,ik heb windows Vista,jij ook ?
    het heeft helaas niet geholpen...

  5. #5

    internet explorer reageert niet

    Bij mij begon het ook met een paar sites waar ik de melding kreeg dat internet explorer niet reageerde, maar het werden er steeds meer.
    Uiteindelijk werd er een oplossing gevonden; ik gebruik skype en door skype was een add on op de browserbalk geplaatst.
    Mocht je Skype gebruiken, kijk dan eens onder de pijltjes helemaal rechts in de balk (naast menu Extra) of daar een Skype add on staat. Gewoon verwijderen, Skype blijft gewoon werken.
    Bij mij was hiermee het probleem meteen opgelost.

    Succes, firefly3

  6. #6
    Senior Member Sopur's avatar
    Geregistreerd
    5 mei 2002
    Locatie
    Provincie Zeeland
    Nee ik gebruik geen Skype.
    Sopur

  7. #7
    Quote Origineel gepost door firefly3 Bekijk Bericht
    Bij mij begon het ook met een paar sites waar ik de melding kreeg dat internet explorer niet reageerde, maar het werden er steeds meer.
    Uiteindelijk werd er een oplossing gevonden; ik gebruik skype en door skype was een add on op de browserbalk geplaatst.
    Mocht je Skype gebruiken, kijk dan eens onder de pijltjes helemaal rechts in de balk (naast menu Extra) of daar een Skype add on staat. Gewoon verwijderen, Skype blijft gewoon werken.
    Bij mij was hiermee het probleem meteen opgelost.

    Succes, firefly3
    helaas,ik kon geen Skype ad vinden,ik gebruik wel Skype.

  8. #8

    internet explorer reageert niet

    Jammer dat je het niet kon vinden, mss heb jij wel géén add on van Skype.
    Voor de zekerheid (had ik mss eerder moeten doen) voeg ik een afbeelding van waar ik de add on vond toe.

    Groeten, firefly3
    Bijgevoegde kleine afbeeldingen Bijgevoegde kleine afbeeldingen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  skype add on.jpg‎
Bekeken: 35
Grootte:  98,4 KB  

  9. #9
    Quote Origineel gepost door firefly3 Bekijk Bericht
    Jammer dat je het niet kon vinden, mss heb jij wel géén add on van Skype.
    Voor de zekerheid (had ik mss eerder moeten doen) voeg ik een afbeelding van waar ik de add on vond toe.

    Groeten, firefly3
    het ziet er bij jou anders uit dan bij mij !! maar ik zal het plaatje straks vergroten ! Dank je wel voor de moeite !!

  10. #10

    internet explorer reageert niet

    Ah ja, misschien ziet het er bij uit zoals op dit plaatje

    Groeten, firefly3
    Bijgevoegde kleine afbeeldingen Bijgevoegde kleine afbeeldingen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  RemovePlug-in[1].png‎
Bekeken: 25
Grootte:  62,8 KB  

  11. #11
    Quote Origineel gepost door firefly3 Bekijk Bericht
    Ah ja, misschien ziet het er bij uit zoals op dit plaatje

    Groeten, firefly3
    Ook niet helaas

  12. #12

    internet explorer reageert niet

    Jammer !!
    Hoop dat je snel een oplossing vindt

    Ik weet inmiddels hoe vervelend en frustrerend het is als de sites als het ware bevriezen zodra je ze opent

    Bij mij kwam de oplossing van microsoft zelf, er wordt naar een oplossing gezocht (die melding kreeg ik steeds, maar geloofde er niet meer in) maar na een week of twee was die oplossing er ineens

    Succes, groeten, firefly3

  13. #13
    Quote Origineel gepost door firefly3 Bekijk Bericht
    Jammer !!
    Hoop dat je snel een oplossing vindt

    Ik weet inmiddels hoe vervelend en frustrerend het is als de sites als het ware bevriezen zodra je ze opent

    Bij mij kwam de oplossing van microsoft zelf, er wordt naar een oplossing gezocht (die melding kreeg ik steeds, maar geloofde er niet meer in) maar na een week of twee was die oplossing er ineens

    Succes, groeten, firefly3
    dan hoop ik hier maar op,het is al langer dan 2 weken,welke oplossing kreeg je ?

  14. #14

    internet explorer reageert niet

    Bij mij heeft het ook wel twee tot drie weken geduurd, en er waren steeds meer sites waarbij ik de melding kreeg dat IE niet reageerde.
    Als je afsluit met taakbeheer dan krijg je de melding: er wordt naar een oplossing gezocht,
    maar daar had ik na twee weken genoeg van en annuleerde dat.
    Toen ik dat weer een keer wel liet doorgaan kreeg ik dus de melding dat er een oplossing was gevonden en dat bleek dus die add on te zijn.
    Krijg jij ook niet een overzicht van de foutmeldingen die je zo nu en dan krijgt ?
    Toevallig kreeg ik die gisteren weer.
    Trouwens ik gebruik ook Vista maar heb gekozen voor de klassieke weergave, ik houd niet zo van al die kleurtjes. Had XP ook al op klassiek staan, vandaar mss dat het er anders uitziet

    Groeten, firefly3

  15. #15
    Quote Origineel gepost door firefly3 Bekijk Bericht
    Bij mij heeft het ook wel twee tot drie weken geduurd, en er waren steeds meer sites waarbij ik de melding kreeg dat IE niet reageerde.
    Als je afsluit met taakbeheer dan krijg je de melding: er wordt naar een oplossing gezocht,
    maar daar had ik na twee weken genoeg van en annuleerde dat.
    Toen ik dat weer een keer wel liet doorgaan kreeg ik dus de melding dat er een oplossing was gevonden en dat bleek dus die add on te zijn.
    Krijg jij ook niet een overzicht van de foutmeldingen die je zo nu en dan krijgt ?
    Toevallig kreeg ik die gisteren weer.
    Trouwens ik gebruik ook Vista maar heb gekozen voor de klassieke weergave, ik houd niet zo van al die kleurtjes. Had XP ook al op klassiek staan, vandaar mss dat het er anders uitziet

    Groeten, firefly3
    dank je wel voor reactie,nee geen overzicht gekregen van foutmeldingen,ik heb vista home premium.

  16. #16

    internet explorer reageert niet

    Hi, ja ik heb ook vista home premium, dacht dat het standaard was dat je ééns per maand ofzo een overzicht krijgt.
    Helaas heb ik er geen screenprint van gemaakt, maar het is de derde maal dat ik dit kreeg.
    (heb deze pc met vista sinds november)
    Er wordt getoond wat er fout ging en vaak ook waarom het foutging. Plus een link naar een oplossing dus. Bij mij komt vaak de melding dat RealOnePlayer niet meer werkt. Dat staat er bijvoorbeeld ook in.
    Ik zal als er weer zo'n melding komt even een screenprint maken en hier plaatsen.
    Maar beter zou zijn als jouw problemen vóór die tijd opgelost zouden zijn

    Groeten, firefly3

  17. #17
    Quote Origineel gepost door firefly3 Bekijk Bericht
    Hi, ja ik heb ook vista home premium, dacht dat het standaard was dat je ééns per maand ofzo een overzicht krijgt.
    Helaas heb ik er geen screenprint van gemaakt, maar het is de derde maal dat ik dit kreeg.
    (heb deze pc met vista sinds november)
    Er wordt getoond wat er fout ging en vaak ook waarom het foutging. Plus een link naar een oplossing dus. Bij mij komt vaak de melding dat RealOnePlayer niet meer werkt. Dat staat er bijvoorbeeld ook in.
    Ik zal als er weer zo'n melding komt even een screenprint maken en hier plaatsen.
    Maar beter zou zijn als jouw problemen vóór die tijd opgelost zouden zijn

    Groeten, firefly3
    ik heb ook al alles opnieuw geinstalleerd dus schoon begonnen weer,maar heeft niet geholpen.

  18. #18

    internet explorer reageert niet

    Heb je ook Skype weer geinstalleerd ?
    Of eerst zonder Skype geprobeerd of het dan wel werkt ?
    Ik weet ook niet of je geregistreerd moet zijn bij Windows ofzo.
    Waarschijnlijk krijg ik deze maand weer zo'n melding, maar dat zal pas aan het eind zijn.
    Gelukkig is februari een korte maand (hoewel het wel schrikkeljaar is )

    Heb je ook op het nucia forum gekeken of daar mss een oplossing is voor dit probleem ?

    Groeten, firefly3

Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners
Aanbiedingen