internet explorer reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra50

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Berichten
339
deze melding krijg ik als ik een site probeer te openen,waarna de computer vastloopt en ik met taakbeheer de vastgelopen site verwijder.Graag advies aub.
 
Heb ik precies hetzelfde.
Ik gebruik een router en die moet ik steeds uit en aan zetten om op internet te kunnen.

Heeft U al een oplossing gevonden?
 
Heb ik precies hetzelfde.
Ik gebruik een router en die moet ik steeds uit en aan zetten om op internet te kunnen.

Heeft U al een oplossing gevonden?
ik heb zojuist
HitmanPro gedaan,misschien helpt het,ik heb windows Vista,jij ook ?
 
Bij mij begon het ook met een paar sites waar ik de melding kreeg dat internet explorer niet reageerde, maar het werden er steeds meer.
Uiteindelijk werd er een oplossing gevonden; ik gebruik skype en door skype was een add on op de browserbalk geplaatst.
Mocht je Skype gebruiken, kijk dan eens onder de pijltjes helemaal rechts in de balk (naast menu Extra) of daar een Skype add on staat. Gewoon verwijderen, Skype blijft gewoon werken.
Bij mij was hiermee het probleem meteen opgelost.

Succes, firefly3
 
Bij mij begon het ook met een paar sites waar ik de melding kreeg dat internet explorer niet reageerde, maar het werden er steeds meer.
Uiteindelijk werd er een oplossing gevonden; ik gebruik skype en door skype was een add on op de browserbalk geplaatst.
Mocht je Skype gebruiken, kijk dan eens onder de pijltjes helemaal rechts in de balk (naast menu Extra) of daar een Skype add on staat. Gewoon verwijderen, Skype blijft gewoon werken.
Bij mij was hiermee het probleem meteen opgelost.

Succes, firefly3
helaas,ik kon geen Skype ad vinden,ik gebruik wel Skype.
 
Jammer dat je het niet kon vinden, mss heb jij wel géén add on van Skype.
Voor de zekerheid (had ik mss eerder moeten doen) voeg ik een afbeelding van waar ik de add on vond toe.

Groeten, firefly3
 

Bijlagen

  • skype add on.jpg
    skype add on.jpg
    98,4 KB · Weergaven: 126
Jammer dat je het niet kon vinden, mss heb jij wel géén add on van Skype.
Voor de zekerheid (had ik mss eerder moeten doen) voeg ik een afbeelding van waar ik de add on vond toe.

Groeten, firefly3
het ziet er bij jou anders uit dan bij mij !! maar ik zal het plaatje straks vergroten ! Dank je wel voor de moeite !!
 
Ah ja, misschien ziet het er bij uit zoals op dit plaatje ;)

Groeten, firefly3
 

Bijlagen

  • RemovePlug-in[1].png
    RemovePlug-in[1].png
    62,8 KB · Weergaven: 131
Jammer !! :(
Hoop dat je snel een oplossing vindt

Ik weet inmiddels hoe vervelend en frustrerend het is als de sites als het ware bevriezen zodra je ze opent :evil:

Bij mij kwam de oplossing van microsoft zelf, er wordt naar een oplossing gezocht (die melding kreeg ik steeds, maar geloofde er niet meer in) maar na een week of twee was die oplossing er ineens :)

Succes, groeten, firefly3
 
Jammer !! :(
Hoop dat je snel een oplossing vindt

Ik weet inmiddels hoe vervelend en frustrerend het is als de sites als het ware bevriezen zodra je ze opent :evil:

Bij mij kwam de oplossing van microsoft zelf, er wordt naar een oplossing gezocht (die melding kreeg ik steeds, maar geloofde er niet meer in) maar na een week of twee was die oplossing er ineens :)

Succes, groeten, firefly3
dan hoop ik hier maar op,het is al langer dan 2 weken,welke oplossing kreeg je ?
 
Bij mij heeft het ook wel twee tot drie weken geduurd, en er waren steeds meer sites waarbij ik de melding kreeg dat IE niet reageerde.
Als je afsluit met taakbeheer dan krijg je de melding: er wordt naar een oplossing gezocht,
maar daar had ik na twee weken genoeg van en annuleerde dat.
Toen ik dat weer een keer wel liet doorgaan kreeg ik dus de melding dat er een oplossing was gevonden en dat bleek dus die add on te zijn.
Krijg jij ook niet een overzicht van de foutmeldingen die je zo nu en dan krijgt ?
Toevallig kreeg ik die gisteren weer.
Trouwens ik gebruik ook Vista maar heb gekozen voor de klassieke weergave, ik houd niet zo van al die kleurtjes. Had XP ook al op klassiek staan, vandaar mss dat het er anders uitziet :)

Groeten, firefly3
 
Bij mij heeft het ook wel twee tot drie weken geduurd, en er waren steeds meer sites waarbij ik de melding kreeg dat IE niet reageerde.
Als je afsluit met taakbeheer dan krijg je de melding: er wordt naar een oplossing gezocht,
maar daar had ik na twee weken genoeg van en annuleerde dat.
Toen ik dat weer een keer wel liet doorgaan kreeg ik dus de melding dat er een oplossing was gevonden en dat bleek dus die add on te zijn.
Krijg jij ook niet een overzicht van de foutmeldingen die je zo nu en dan krijgt ?
Toevallig kreeg ik die gisteren weer.
Trouwens ik gebruik ook Vista maar heb gekozen voor de klassieke weergave, ik houd niet zo van al die kleurtjes. Had XP ook al op klassiek staan, vandaar mss dat het er anders uitziet :)

Groeten, firefly3
dank je wel voor reactie,nee geen overzicht gekregen van foutmeldingen,ik heb vista home premium.
 
Hi, ja ik heb ook vista home premium, dacht dat het standaard was dat je ééns per maand ofzo een overzicht krijgt.
Helaas heb ik er geen screenprint van gemaakt, maar het is de derde maal dat ik dit kreeg.
(heb deze pc met vista sinds november)
Er wordt getoond wat er fout ging en vaak ook waarom het foutging. Plus een link naar een oplossing dus. Bij mij komt vaak de melding dat RealOnePlayer niet meer werkt. Dat staat er bijvoorbeeld ook in.
Ik zal als er weer zo'n melding komt even een screenprint maken en hier plaatsen.
Maar beter zou zijn als jouw problemen vóór die tijd opgelost zouden zijn :)

Groeten, firefly3
 
Hi, ja ik heb ook vista home premium, dacht dat het standaard was dat je ééns per maand ofzo een overzicht krijgt.
Helaas heb ik er geen screenprint van gemaakt, maar het is de derde maal dat ik dit kreeg.
(heb deze pc met vista sinds november)
Er wordt getoond wat er fout ging en vaak ook waarom het foutging. Plus een link naar een oplossing dus. Bij mij komt vaak de melding dat RealOnePlayer niet meer werkt. Dat staat er bijvoorbeeld ook in.
Ik zal als er weer zo'n melding komt even een screenprint maken en hier plaatsen.
Maar beter zou zijn als jouw problemen vóór die tijd opgelost zouden zijn :)

Groeten, firefly3
ik heb ook al alles opnieuw geinstalleerd dus schoon begonnen weer,maar heeft niet geholpen.
 
Heb je ook Skype weer geinstalleerd ?
Of eerst zonder Skype geprobeerd of het dan wel werkt ?
Ik weet ook niet of je geregistreerd moet zijn bij Windows ofzo.
Waarschijnlijk krijg ik deze maand weer zo'n melding, maar dat zal pas aan het eind zijn.
Gelukkig is februari een korte maand (hoewel het wel schrikkeljaar is :) )

Heb je ook op het nucia forum gekeken of daar mss een oplossing is voor dit probleem ?

Groeten, firefly3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan