LOTR BFME2 Werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartehhM

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Hallo,

Laatst heb ik van een vriend dit (legaal gekochte) spel gekregen (Lord Of The Rings: The Battle For Middle Earth 2) gekregen.
Geinstalleerd op Windows Vista, ging allemaal prima, totdat ik het ging opstarten.

Het blijft zo'n 2 minuten hangen op het beginplaatje, en dan komt er een melding ''BFME2 Has stopped working."
Nu heb ik verschillende dingen geprobeerd:

~Run as administrator (Maarja, ik heb UAC toch al standaard uitgeschakeld..)
~Een crack met de 1.0 versie van het spel.
~Gepatched naar de laatste versie, gewoon met CD.
~Een crack met de 1.6 versie van het spel.
~Ook had ik op een 1 of ander forum gelezen dat je jezelf de volle rechten moet geven om naar game.dat
~Ik heb een C2D, en de affiniteit instellen op 1 core werkt ook niet.

Die vriend van me speelt het wel gewoon op Vista.

Iemand nog suggesties :D ?

~Maarten.

Ik heb zelf geen vista dus ik weet er niet heel veel over.
Maar je kan proberen het in compabiliteits modus uit te voeren.
Rechts klikken op het icoontje.

Ohja, die was ik er vergeten bij te zetten, dat had ik ook al geprobeerd :D

MaartehhM heb je al een oplossing voor het probleem gevonden, want ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als jouw.

Jep.

Ga naar: C:\Users\*je account naam*\appdata\Roaming\My Battle for Middle-earth(tm) II Files

Open options.ini en vervang alles wat in dat bestandje staat met het volgende:

AllHealthBars = yes
AmbientVolume = 81.000000
AnimationLOD = UltraHigh
AudioLOD = Low
Brightness = 50
DecalLOD = High
EffectsLOD = UltraHigh
FlashTutorial = 0
GameSpyIPAddress = 192.168.2.5
HasSeenLogoMovies = yes
IdealStaticGameLOD = Low
ModelLOD = UltraHigh
MovieVolume = 70.000000
MusicVolume = 78.000000
Resolution = 1400 1050
SFXVolume = 80.000000
ScrollFactor = 64
SendDelay = no
ShaderLOD = UltraHigh
ShadowLOD = High
StaticGameLOD = Custom
TerrainLOD = High
TextureQualityLOD = High
TimesInGame = 90
UseEAX3 = no
VoiceVolume = 69.000000
WaterLOD = UltraHigh

Dan werkt het :) Deze inhoud is de options.ini die origineel van XP installaties komen, maar zo werkt het ook.

En je moet ook nog in diezelfde map een LEGE map maken genaamd:

Ik heb het toch maar in het engels geinstalleerd, maar als ik het bestand: C:\Users\*je account naam*\appdata\Roaming\My Battle for Middle-earth(tm) II Files open dan staat er: Deze map is leeg.

Dan zoek je ergens een .ini file, of maak je er zelf een -> zet de gegevens erin die ik heb gegeven..

En de taal maakt niks uit.

Laatst bewerkt:
Wil je het iets specifieker uitleggen, ben namelijk niet zo handig met al die mappen:confused: Als ik op C:\Users\*je account naam*\appdata\Roaming\My Battle for Middle-earth(tm) II Files ga bij Computer vind ik het wel, maar wat dan? Dan staat er Deze map is leeg. Er staan dan verschillende bestanden die erbij geplaatst kunnen worden welke moet ik dan hebben ? bv. Map of Tekstdocument en als ik Map doe hoe kan ik er dan iets in plaatsen ?:p

Dan zoek je in " zoeken " op .ini. Als je dan de .ini bestanden het pad volgt kom je er vanzelf, Of zoals TS al zegt, een nieuw kladblok bestand maken met zijn text erin.

Heb nou het volgende probleem, als ik online wil moet ik de updates downloaden. Dan komt er zo'n schermpje waarop staat of ik die updates wil downloaden. Als ik dat doe staat er dat het niet kan omdat ik de 'administratieve rechten' moet hebben. Dan sluit lotr zichzelf af.

Wil je het iets specifieker uitleggen, ben namelijk niet zo handig met al die mappen:confused: Als ik op C:\Users\*je account naam*\appdata\Roaming\My Battle for Middle-earth(tm) II Files ga bij Computer vind ik het wel, maar wat dan? Dan staat er Deze map is leeg. Er staan dan verschillende bestanden die erbij geplaatst kunnen worden welke moet ik dan hebben ? bv. Map of Tekstdocument en als ik Map doe hoe kan ik er dan iets in plaatsen ?:p

ik heb het zelfde probleem en weet niet wat ik moet doen
zouw ge me willen helpen ??

ik kan de map C:\Users\*je account naam*\appdata\Roaming\My Battle for Middle-earth(tm) II Files
want als ik op me gebruikers naam druk zie ik niet appdata tussen de documenten staan....

lotr bfm2

ik heb alles geprobeerd wat jullie hebben voorgeschreven maar bij mij komt nog steeds een fout eerst start de pc opnieuw op maar nou zegt hij dat er een directX 9.0 fout is en heb alles gecontroleerd en heb meer dan de minimale eisen eerst speelde ik dit spel ook altijd op deze pc maar nou doet hij het niet meer heb hem steeds verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het lukt nog steeds niet

iemand suggesties???? mail dan even naar me (luc_PSVfan@hotmail.com)

grrrrrrrrrrrrrrrr......... ik haat de game nu:evil::evil::mad::mad:

gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan