Pop-up Reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mels91

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Berichten
12
Hallo,
Sinds een paar dagen heb ik veel last van irritante reclame als ik internet explorer heb aanstaan. Allerlei dingen of ik tv's wil winnen enz. Het maakt niet uit welke site. Overigens is de reclame altijd afkomstig nl mt50.nl. Eerst had ik ook last van virusscanreclames, maar die heb ik er door hitman pro uitgekregen. Alleen deze reclame blijft bestaan. Iemand misschien een idee hoe ik hier vanaf kom?
Alvast Bedankt!!
 
Klopt, je blijft met de besmetting zitten. Symptoon bestrijding noem je dat.
Probeer de programma's van Ton52 maar en als die niet werken hebben we nog wel een oplossing maar dat komt dan wel.

Succes,
Raymond
 
Heb je die al geprobeerd?
En Superantispyware?
 
Denk het niet.
21.18 gaf jij het programma door en dan kan je om 21.29 het nog niet gedwonload,geïnstalleerd en geupdate en gescand hebben lijkt mij toch.....

Superantispyware eerst ook maar proberen en dan pas kunnen we verder gaan.
 
Denk het niet.
21.18 gaf jij het programma door en dan kan je om 21.29 het nog niet gedwonload,geïnstalleerd en geupdate en gescand hebben lijkt mij toch.....

Superantispyware eerst ook maar proberen en dan pas kunnen we verder gaan.

Had ad-aware voordat ik de vraag stelde al uitgevoerd, maar super anti spyware is nu bezig. Hij heeft al wel wat gevonden, maar dit vond hij vanmiddag ook en toen had hij het verwijderd zei die: Adware Vundo Variant.
 
Laat Superantispyware maar eerst zijn werk af maken, en kijk dan of je nog problemen hebt. :)
 
Vundo moet Superantispyware aankunnen.
Lukt het niet dan een Hijackthis log maken en plaatsen op www.nucia.eu of op www.hijackthis.nl

Alle info over het programma Hijackthis en hoe een log te maken en te plaatsen vind je op deze sites.
 
Maar is er een idee maar ik het misschien wel mee kan oplossen want ad-aware heeft geen zin..
Hoezo heeft Ad-aware geen zin? Superantispyware ook al laten scannen?

Zoals aangegeven zal een popup blocker de infectie niet verwijderen, maar alleen maar verbergen.
 
Hoezo heeft Ad-aware geen zin? Superantispyware ook al laten scannen?

Zoals aangegeven zal een popup blocker de infectie niet verwijderen, maar alleen maar verbergen.

Ad-aware heeeft het probleem niet kunnen oplossen. Superantispyware is bezig en heeft al wat dingetjes gevonden. Even afwachten..
 
Ad-aware heeeft het probleem niet kunnen oplossen. Superantispyware is bezig en heeft al wat dingetjes gevonden. Even afwachten..


Inderdaad en anders maar een log plaatsen zoals ik zei. Maar waarschijnlijk niet nodig...:thumb:
 
SuperAntiSpyware is klaar. Hij heeft een aantal dingen verwijderd en zover ik het nu weet is het opgelost. Ben naar deze site toegekomen en nog geen reclame gezien dus dat is al heel wat:thumb:
Bedankt voor de reacties!!:thumb:
 
Probeer het probleem maar eens op te lossen met onderstaande programma’s

http://www.lavasoft.com/products/ad-aware_se_personal.php
http://www.superantispyware.com/


Ad-Aware Professional 2008.Het Programma met ballen dacht ik.Maar men moet voor de zekerheid altijd met meerdere scanners de malware te lijf gaan zegt men.Dat deed ik,met Spybot SD,met SpyWare Blaster,CounterSpy van Sun.Je weet wel,die Sun van Java.Maar de reclames bleven massaal binnenkomen,zelfs op het buroblad,als ik Startpagina.nl nog niet eens opgestart had.Vanuit heel de wereld werd ik bestookt.Instellingen in Windows
popup blokker baatten niet.Verwijderen van - Domains - in het register van Windows,evenmin.Maar ik had geen zin in een nieuwe Windows.Met al mijn software zou
ik 2 weken werk hebben om alles er weer in te krijgen.

Toen maar eens de op deze site vermelde SUPERAntiSpyWare geprobeerd.
Meteen was ik na de scan en bijbehorende verwijdering der malware verlost van de
reclames.Ze zijn nooit meer teruggekomen.Wat de grote iconen zoals Ad-Aware niet
konden klaarspelen,lukte SUPERAntiSpyWare wel.Professional uitvoering trouwens,
die ik bezig.Op vele andere sites dezelfde lovende kritieken.Het kan gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan