route 66

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexsteenland

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Berichten
128
hallo
Ik heb route 66 op mijn n95 deze werkte perfect totdat ik nieuwe software op mijn n95 heb gezet.
Als hem nu weer wil instaleren vanaf mijn geheugen kaart krijg ik te zien dat het certificaat verlopen is. Moet ik hem dan weer vanaf de cd insteleren?
Mvg
 
Hoi,

wat voor nieuwe software bedoel je (?).......firmware?

Grtz.
 
ja dat bedoelde ik nieuwe firmware sorry dat ik dat niet vermelde

Als je nieuwe firmware installeerd of gaat installeren is het verstandig om eerst m.b.v. Nokia PC Suite een backup te maken.Tijdens het installeren van de nieuwe firmware wordt alle aanwezige software verwijderd.
Als je een backup hebt zet deze dan terug.Geeft dit niet het gewenste resultaat t.a.v. Route 66 dan zul je hem opniew moeten installeren.

Grtz.
 
ik heb opnieuw geinstaleerd.
Maar nu zegt hij dat mijn certificaat is afgelopen dus kan hem niet instaleren
waar en hoe kom ik aan een nieuw certificaat?
 
Ik weet niet of deze reactie te laat komt, maar goed. Wat vaak wil helpen is de datum van je toestel terugzetten. Bijvoorbeeld naar juni vori jaar. Geeft ie dezelfde melding, dan ga je nog verder terug. Wanneer de melding dan wordt dat het certificaat nog niet geldig is, ga je in kleinere stappen terug naar 'het heden'. Nadat de applicatie geinstalleerd is, zet je de klok terug naar de juiste tijd/datum, en zal alles blijven werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan