Acer aspire 7520G geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sporto

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Berichten
87
Mijn Acer Laptop geeft op dit moment geen geluid meer. De ene keer doet het geluid het wel als ik hem opstart en de andere keer niet(meer niet dan wel). Ik heb de drivers via de Acer website opnieuw geinstalleerd, maar ook dat geeft geen oplossing. De laptop is nog vrij nieuw. Wat moet ik nu doen? Als hij het niet doet krijg ik een geluidsicoontje met een rood kruisje en geeft hij aan dat er geen geluidsapparaat is geinstalleerd. Als hij het wel doet geeft hij aan dat de realtek HD audio is ingeschakeld.:confused:
 
AUDIo ACER 7520G

Hoi ,

heb precies hetzelfde probleem..
Vaker geen geluid dan wel, maar dan soms opeens werkt het wel na opstarten.

Heb je nog tips??
heb ook al een keer windows opnieuw geinstalleerd etc.

ik hoor het graag ( het is ondertussen 3 jaar verder, maar dacht: niet geschoten is altijd mis)

gr rick
 
Een mogelijke oplossing

Hallo,

ik ben ook in het bezit van acer apire 7520G en heb het zelfde probleem.
om een oplossing te zoeken heb ik naar de helpdesk gemailt van acer. volgens hun is het een hardware fail.
het probleem doet zich voor tijdens het opstarten van de laptop de het niet herkent word. Hoe dat kan weet ik niet.
voor een tijdelijke oplossing kan je de driver van de het geluidssysteem opnieuw installeren die te vinden is op http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_7520.html
maar naar 3 keer werk dat ook niet meer.

als iemand een definitieve oplossing heeft hoor ik het graag.

met vriendelijke groet
 
timboektoe10:Welkom op Helpmij...

Dit topic gaat nu op slot.Orgineel is het uit 2008.
Het staat je wel vrij(indien gewenst) om een nieuwe vraag te plaatsen.

Mvg,
Frank Wannet
Moderator Hardware
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan