Visual basic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

mounir1

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
43
heej allemaal,
ik heb veel op internet gezocht waar ik visual basic 6.0 kan downloaden
maar ik heb dat spijtig genoeg niet gevonden weet iemand waar ik dat kan downloaden of kopen
Mvg Mounir
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het programma Virual Basic is voor zover ik weet niet gratis..

VBA zit ingebakken in Office.
Visual Basic for Applications (VBA)

Visual Basic is ook ingevoerd als scripttaal, aanvankelijk in Microsoft Excel, later in alle Microsoft-Office-applicaties. Deze scripttaal heet Visual Basic for Applications en is qua taal en ondersteunde GUI-elementen grotendeels uitwisselbaar met Visual Basic 6. Het belangrijkste praktische verschil is dat de vervaardigde code niet wordt uitgevoerd als een zelfstandige applicatie, maar binnen een draaiende Office-applicatie.
 
Inderdaad bestaat er niet een vrije versie van Visual Basic 6.0.

Maar als je echt iet wil programmeren dan zou ik beginnen met visual studio 2005/2008.

Dat werkt prima.




Groetjes Rolf (ATARIFREAK)
 
Ik heb visual basic 6.0 hier nog op een dvd'tje als je hem nog nodig hebt gooi ik m wel even op nieuws groepe ofzo

laat maar horen
gr. Joost
 
visual basic 6.0

beste joost,

ik ben samantha. ik zelf ben ook op zoek naar visual basic 6.0. ik zag dat je aanbood om hem zo op internet te zetten. zou je dat misschien willen doen voor mij??

alvast bedankt,

groetjes Samantha
 
Welkom Samantha,

Zoals je eerder in het topic hebt kunnen lezen is VB6 niet gratis dus ernaar vragen is volgens onze voorwaarden niet toegestaan.

Daarnaast reageer je in een topic uit 2008.

Derhalve sluit ik dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan