hoeveel geheugen heb ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Waar kan ik zien hoeveel en welk geheugen ik in de computer heb zitten? Ik heb CCleaner al eens gebruikt maar toen kwam ik op rare cijfers uit. het geheugen is vaak een meervoud van 256mb. Ik moet dit even uitzoeken voor een buurvrouw die met een trage comp kampt. als ik me goed herinner kwam CCleaner op +- 290mb uit. Ik heb haar tenminste aangeraden om extra geheugen erbij te kopen. Maar ja dan moet ik wel precies weten wat ze heeft en wat ik erbij kan kopen.
 
Everest kan jou vertellen wat er in de computer zit.
 
bedankt puppie, die had ik al op mijn eigen comp staan, maar nog niet voor dit doel gebruikt. Alleen kan ik niet zien wat voor soort geheugen er gebruikt wordt. De machine is "schrik niet" 7 jaar oud. staat het op het geheugen plaatje (dimm ddr enz). Of moet ik het plaatje even meenemen naar een goede computerzaak.
 
wat staat er bij geheugen in everest.
 
Sorry, wordt wel genoemd als ik even verder zoek. Ik heb zelf ddr sdram 2x 512mb
Dan kom ik daar morgen wel uit, bij de buurvrouw.
thanks.
 
Mooi zo suc6 dan maar.....:thumb:
 
ga naar start-uitvoeren- en dan typ je DXDIAG
en ben je klaar
Grtoeten Algerijn
 
werkt ook. geeft alleen geen info over sdram dimm ddr of drre. Maar toch een manier om snel te zien hoeveel geheugen er aanwezig is op een comp.
Bedankt
 
Ik ben even wezen kijken. En dit stond erbij "Een populair alternatief voor CPU-Z is: Everest Home En dat alternatief heb ik al op de comp staan.
Bedankt voor de hulp
 
O, ik heb CPU-Z toch even gebruikt. Daar wordt zelfs aangegeven wat er in de slotjes zit.
Ik blijk zelf nog een slotje over te hebben. Ik kon er zelf nog wel 512mb bijkopen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan