Backup terug zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
301
Hallo beste mensen,

Heb in Dec 2007 een complete backup gemaakt van vista en op mijn D schijf gezet,en wil deze nu terug zetten ,maar weet niet hoe heb al van alles geprobeerd.heb al in veiligemodus geprobeerd en gekeken maar krijg het niet voor elkaar.Wie kan me in een paar duidelijke woorden zeggen hoe ik dit het beste kan doen.Gebruik ultimate.Bij backup centrum staat van alles,maar krijg het niet voor elkaar.Kan overdag nu niet kijken ben werken,maar zie graag jullie reacties komen ,dan kijk ik vanavond en krijgen jullie antwoord van mij.alvast bedankt.
 
Opstarten vanaf de Vista DVD en dan wijst de rest vanzelf
 
update

Ik denk dat je me niet begrijpt, ik wil mijn update die ik gemaakt heb van mijn windows vista terug zetten en niet windows opnieuw installeren.
 
backup

Sorry mijn backup: Na een windows update is de computer gek gaan doen,van daar wil ik mijn eigen backup terug zetten die ik vorige jaar zelf heb gemaakt en op mijn D schijf heb gezet.Het is een complete backup die ik toen zelf heb gemaakt.Dus met alles erop en eraan.Dus niet op nieuw installeren.Blijkbaar is het na deze update allemaal begonnenupdate KB937287,verder weet ik ook niks.
 
Laatst bewerkt:
heb je een backup gemaakt met de programma in vista?
 
Ik denk dat je me niet begrijpt, ik wil mijn update die ik gemaakt heb van mijn windows vista terug zetten en niet windows opnieuw installeren.

Ik begrijp je prima. Om een systeem-backup die gemaakt is met Vista zelf terug te zetten, moet je opstarten vanaf de Vista DVD en dan kiezen voor backup terug zetten!
 
Hallo beste mensen,

Heb in Dec 2007 een complete backup gemaakt van vista en op mijn D schijf gezet,en wil deze nu terug zetten ,maar weet niet hoe heb al van alles geprobeerd.heb al in veiligemodus geprobeerd en gekeken maar krijg het niet voor elkaar.Wie kan me in een paar duidelijke woorden zeggen hoe ik dit het beste kan doen.Gebruik ultimate.Bij backup centrum staat van alles,maar krijg het niet voor elkaar.Kan overdag nu niet kijken ben werken,maar zie graag jullie reacties komen ,dan kijk ik vanavond en krijgen jullie antwoord van mij.alvast bedankt.

Welk programmatje gebruik je ?

Ik zou gewoon Norton whost 12 of hoger gebruiken. Dat werkt echt prima!
En

Je kan dan echt zeker zijn dat de backup 100% is zonder 1 *bite te verliezen.
:thumb:
 
Beetje zinloze post, de backup is al met Vista gemaakt, het gaat over het terug zetten
 
ja ik weet!! Het terug zetten kan je met norton ghost het aller best doen!

Vista is bout! Dat weet je tog wel.
 
Trouwens ik ben system admin en network admin! En gebruik al Ghost sinds de floppie versie! :D
 
Allereerst is Vista helemaal niet "bout":eek:

Daarnaast mag jij mij uitleggen dan hoe je een backup die gemaakt is met het eiegn (uitstekende!) backup-programma van Vista moet terug zetten met Ghost:eek::eek:
 
Is goed.

- Het eerst instaleer je de min. versie van norton ghost: het best 12.
- Dan maak je met de software 1 partition backup bijv. c en d of c, d en e
- Je kan altijd kiezen of je de backup op een cd/dvd dvdrw wil branden of je saved het wil op je hdd. bijv. 1 externe hdd.

Het backupt all je drivers, programmas. ( Gewoon alles ).
Het terug zetten ervan is simpel in dos mode!

Je boot met de norton ghost cd op en hij vraagd je welk backup je terug wil zetten, je kan zelf bepalen waar!

Bijv:

als je 1 c partition op d wilt hebben doe je dat gewoon.
Source en Destination optie.

Hij restored zelfs je Origal MBR

mijn klijn zusje van 12 gebruikt het ook !
 
Leuk verhaal, maar geen antwoord op mijn vraag!!!

Mijn vraag is: hoe zet je een backup die gemaakt is met Vista zelf terug met Ghost???

Want dat gaat namelijk niet!!!!!!!

Maar daat gaat wel de vraag van TS over
 
ja ik weet!! Het terug zetten kan je met norton ghost het aller best doen!

Vista is bout! Dat weet je tog wel.

Luister, als antwoord op de vraag van TS hoe hij zijn backup terug moet zetten gaf jij bovenstaand antwoord. EN DAT KLOPT DUS NIET, daar gaat het me om.

En hoe Norton Ghost werkt weet ik heus zelf wel...
 
Ik heb geen zin ruzie te maken met je !! Marr ik wilde hem alleen 1 tip geven voor volgende keer !! Nu begin jij hier 1 discussie. laten we maar het best hierbij!
 
backup

Alleen maar een backup terug zetten van vista en binnen vista gemaakt,dus met de vista dvd,maar ik zie daar niet staan backup terug zetten.
 
Backup

Hallo mrmusic,

Bedankt voor je uitleg,het terug zetten van vista met de dvd werkt perfect.Ik had ook problemen met echt alles.maar die zijn nu weer opgelost,het systeem loopt weer als een zonnetje.Ik gebruik normaal drive image en dat werkt ook prima.Maar dit met vista is ook perfect.Je begreep me dus heel goed.SORRY. nogmaals bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan