Webcam doet het niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

amanda87

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Berichten
30
hey

Ik had een vraag...

Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht hij doet het echt perfect alleen het enigste wat hij niet doet is de ingebouwde (om het maar even zo te noemen) webcam. Ik kan deze ook helemaal nergens terug vinden in de software of hardware van de computer. Ik weet wel zeker dat die er in zit!

Nou ik hoop dat jullie snel een antwoord kunnen geven!

Mvg amanda
 
ik zal even opnoemen wat ik er allemaal bij hem gekregen misschien staat het er tussen wat ik moet hebben:

software Cyberlink Power dv v2(zou dus niet weten wat het inhoud)
consumer notebook 2007(die zal ut wel niet zijn)
operating system- recovery dvd
nero
works 8

Verder heb ik geen cds er bij gehad dus ik hoop dat het een van deze zal zijn

comsumer notebook 2007 is het wel er staat wel op drivers en utilities... kan je me misschien ook vertellen hoe ik het kan moet instaleren... heb het al een keer opgestarten maar snap er helemaal niets van:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
inderdaad drivers en utilities

klik die aan
staat daar niks bij van een cam ?
 
ja heb dit ook geinstalleerd maar nu kan ik het nog nergens terug vinden. bijvoorbeeld bij msn geeft die ook aan dat die hem niet kan vinden.
 
ja heb dit ook geinstalleerd maar nu kan ik het nog nergens terug vinden. bijvoorbeeld bij msn geeft die ook aan dat die hem niet kan vinden.

Probeer eens bij msn dit :
Gesprek openen met iemand , Extra > Webcam Opties( instellingen ) dan 2 x volgende dan kom je vervolgens bij je cam aan , staat je cam tussen het lijstje ? zoja klik hem aan en klik op OK.
 
geeft aan dat er geen een is!!!!!

Ik neem aan ( Hoe irritant en vervelend het ook is ) je je pc gerestart hebt ?
Zo ja hmm ff denken ...
Kan je ook zien welke merk Webcam het is ?
Welke windows heb je ? XP / Vista ?
 
neej hij is ingebouwd in me computer en die is van het merk fujitsu siemens misschien heb je daar wat aan... heb vista
 
Laatst bewerkt:
neej hij is ingebouwd in me computer en die is van het merk fujitsu siemens misschien heb je daar wat aan...
Ik kan misschien overige drivers ervoor zoeken , Welke windows heb je ? XP of vista ?
Heb je eventueel ook een serie nummer van de laptop bijvoorbeeld : fujitsu siemens a10 of zo
 
Laatst bewerkt:
vistauhm neej weet niet zkr misschien dit amilo pi 2530
 
Laatst bewerkt:
nee helemaal niets maar hoe kan het dat ik iets installeer en ik het gewoon helemaal niet meer kan terug vinden dat klopt toch ook niet
 
nee helemaal niets maar hoe kan het dat ik iets installeer en ik het gewoon helemaal niet meer kan terug vinden dat klopt toch ook niet

Hms ook raar ... heb je zelf vista erop gezet of stond die er al op( lijkt me dat ie er al op stond maar goed )
 
stond er al op als ik daar aan begin had ik hem beter gelijk weg kunnen gooien:p haha
 
stond er al op als ik daar aan begin had ik hem beter gelijk weg kunnen gooien:p haha

Ja ik vind zelf vista een k*t windows maar goed ,
ik heb zpowat google afgezocht naar drivers maar zijn er weinig voor de webcam hardware van jou en ik kom ook vele problemen terug over de cam en bij vele mensen lukt dat FN+F7 dan werkt ie bij hun weer ... dus snap er even helemaal niks meer van
 
okey iig bedankt en hoor het wel als je iets te binnen schiet verder wacht ik wel even op andere mensen hun reactie af...
 
okey iig bedankt en hoor het wel als je iets te binnen schiet verder wacht ik wel even op andere mensen hun reactie af...

Is goed , succes verder als ik nog wat erover vind hoor je het gelijk van me ,
ik zoek nog even verder
 
webcam

Is goed , succes verder als ik nog wat erover vind hoor je het gelijk van me ,
ik zoek nog even verder

hoi ik heb hetzelfde probleem,alleen bij de amilo xa 2528,ik heb alles al afgezocht,google etc,ik weet wel dat het een camera van Silicon Motion is,mijn probleem is dat ik dat k.t vista verwijdert heb,en Xp pro er op heb staan,en daar is maar een driver voor,n.m van S.M,alleen is die alleen beschikbaar voor bedrijven,voor vista kun je er hem zo afhalen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan