Netmail van hetnet werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarfvz

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
298
Hallo,

Ik probeer in te loggen op www.netmail.nl, maar als ik mij inlog lijkt het dat ik naar de mail ga, maar hij springt dan terug naar het login scherm, en dan is gebruikersnaam en wachwoord weer blanco.

Ik heb al diverse dingen geprobeerd, internet instellingen herstellen, het basis gebeuren weer terug gezet, windows updates, firewall, antivirus ( avast) uitgezet, active-x gebeuren bijgewerkt, maar niks blijkt te helpen.

Weet iemand waar het aan ligt, op mijn werk hebben diverse pc's, daar werkt het allemaal op, behalve op 1, ik ben zelf de systeembeheerder, maar ik kom er niet meer uit, zie ik iets over het hoofd ofzo,

Alvast bedankt
 
hallo,

Ik snap wat je bedoelt, als ik vanuit "deze computer" in de adresbalk www.netmail.nl in type, vervolgens inlog, dan lijkt alles te werken.
als ik dan een bericht wil openen, dan komt hij met een nieuw scherm en alles is blanco, als ik daar inlog werkt het wel.

firefox werkt bij mij ik kan gewoon inloggen en alles werkt (volgens mij werkt iexplorer ook maar die gebruik ik standaard niet).


mijn vraag aan jou, welke brouwser gebruik je als je naar je netmail wilt?
 
Hallo Frans,

Sinds enkele weken heb ik op mijn 2 PC's thuis hetzelfde probleem. Als ik probeer in te loggen op www.netmail.nl dan zie ik in een flits dat het inloggen lukt, maar dan springt hij gelijk weer terug naar het inlogscherm met een lege gebruikersnaam en wachtwoord. Ik heb zo ongeveer alles wat je noemt ook al geprobeerd, maar niets helpt.

Eén van de beide PC's had ik enkele maanden niet gebruikt. Nadat ik hem kortgeleden weer eens aanzette werkte netmail aanvankelijk wel. Maar na een Windows software update (JAVA 6 update 5 en waarschijnlijk ook enkele beveiligingsupdates) werkte netmail ineens niet meer. Ik heb al geprobeerd om JAVA 6 update 5 de deïnstalleren maar dit hielp niet. Ik kan gelukkig nog wel mijn mail uitlezen met Outlook (POP3). Dit weekend heb ik SP3 geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet.

Ik weet niet of het probleem alleen op de site van www.hetnet.nl optreedt maar ik kan dit niet testen omdat ik op andere webmail servers geen account heb. Het zou aan deze site kunnen liggen of anders aan lokale software (Windows XP, IE7 of aan andere gekoppelde software).


Dit probleem knaagt behoorlijk bij mij dus ik wil het zeker oplossen. Zodra ik iets meer weet dan breng ik je direct op de hoogte.


Vriendelijke groet,

Frank.
 
Netmail werkt echt niet.

Hoi Frank,

Ik heb dezelfde klacht, om moe van te worden. Is er al iets bekend?:(
 
Leo, Frans,

nog geen oplossing maar wel wat nieuwe informatie:
- inloggen op een andere webmail server lukt moeiteloos en ik concludeer daar uit dat het inlog probleem een combinatie is van de software op www.hetnet.nl en de software op mijn PC's thuis.
- vanochtend JAVA 6 update 6 geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet.


Zojuist heb ik ook nog even de vragen en antwoorden van Het Net (http://www.hetnet.nl/web/show/id=349744) ingekeken maar ik vind ons probleem daar niet tussen. Ze zeggen dat cookies en popups aan moeten staan maar die staan gewoon aan.


Vriendelijke groet,

Frank.
 
Laatst bewerkt:
J

ja, ik heb ook van alles al geprobeerd. Ook met java. Op gmail en hotmail werkt alles prima. Ook inloggen op de homepage van hetnet werkt ook normaal. Ik heb netmail eens beveiligd met een paswoord in explorer, maar die heb ik er uitgehaald nu weet ik niet of deze ellende daarna begonnen is. Ik woon in Spanje, dus het lastig contact te maken met de helpdesk.

Als je iets weet, hoor ik het graag,

Leo.
 
Hier ook

Nog iemand metexact hetzelfde probleem..

Geen idee wat het kan zijn! Soms na 10 keer opnieuwe proberen lukt het een keer. Firefox werkt wel, maar daar zit webmail van hetnet er niet uit...
 
netmail inloggen

Ik had het zelfde probleem. Wachtwoord werkt wel bij mijn gegevens maar niet bij netmail.
Bij de klantenservice is van alles geprobeerd maar zonder succes.
Op deze pagina heb ik ingelogd op de hyperlink van de vraagsteller (netmail.hetnet)
E voila het wqerkt.
Heb de site in favorieten opgeslagen en het blijft werken.
Hoop bij jullie ook.
Groetnen, Romke uit Koudum:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan