Gebruikersnaam en Wachtwoord om in router te komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans164

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2008
Berichten
101
Hallo,

Ik heb een siemens speedstream 5450 router, nu is de internetverbinding wel zo ontzettend traag, en hij draait gewoon op een snelle internetverbinding van kp, nu s mij aaneraden voor sommige dingen wat poorten open te zetten,, nu wil ik dus in mijn router komen, maar hij vraagt een gebruikersnaam en wahtwoor, is daar een standaard gebruikernaam en wachtwoord voor ?? de hostname van de computer is pc1 heb ik daar wat aan ??

Mvg Frans
 
Hoi,

Meestal "admin" en wachtwoord ook!
Soms ook admin en wachtwoord 1234

MVG,
Chico.;)
 
MISSCHIEN dan de router resetten! en opnieuw instellen!
Mvg,
Chico
 
ook dat niet:confused: tis mar goed dat hij er met 3 x ww typen er niet mee stopt :p
 
hoe doe ik dat ??
en hoe zorg ik dan dat internet toch tog een beetje naar behoren blijft werken zonder dat ik tegen nieuwe problemen met dat wachtwoord aanloop ??
 
oke duidelijk, maar wil je dan ff een duidelijke beschrijving geven van hoe ik mijn speadstream 5450 reset en dan weer goed krijg,, is dat gewoon bij netwerkverbindingen in configuratiescherm, oude verbinding verwijderen en nieuwe aanmaken ??
 
Hoi,

Die 2 antwoorden had ik ook al gegeven...

Router resetten:
Aan de achterkant van de router bij de poorten zit meestal een heel klein gaatje! Deze druk je een paar seconden in.
Let wel op dat je dan alles opnieuw in moet stellen!
Wpa, dynamisch of statisch ip enz..
Gr,
Chico
 
Ik ken jouw Siemens niet, maar bij alle routers die ik wel ken, zit er een klein gaatje achterop het apparaat met daarachter een microswitch.
Meestal kan je met een paperclip deze schakelaar indrukken en 10 seconden ingedrukt houden.
De router zal nu gereset zijn.

Daarna de manual van mrmusic volgen
 
uhhh jahh,, en waar haal ik die ip adressen vandaan dan, of zijn dat de IP-adressen die ik eerst ook had ??
 
Volgens mij heb ik het nu wel door, ik ga alles is op m'n gemak uitproberen,, bedankt voor jullie hulp !!
 
bij mij stond de ww en inlog gewoon in het boekje;), misschien ook eens kijen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan