G DATA firewall,netwerk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpu nerd

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Halo allemaal, mijn probleem is als volgt: ik heb heb antivirus van GDATA "Gdata internetsecurity 2008". maar heb problemen met mijn netwerk. ik heb draadloos internet en een router van DLINK . Ik heb 2apparaten in mijn netwerk,deze laptop en een psp alles gaat goed, maar er verschijnt telkens een pop up rechts onder in mijn taakbalk van GDATA dat mijn netwerk niet voldoende versleuteld is :s Terwijl mijn ingebouwde firewall van mijn router aan staat en dat ik een 128bit wep key heb, hoe komt dat GDATA blijft zeggen dat mijn netwerk niet voldoende versleuteld is ? Zt al erg lang met dit probleem hopelijk kan iemand mij van dit probleem afhelpen :d

M.V.G

ik heb nog geen reactie gekregen, en zit echt wel met een groot probleem :( Echt niemand die mij kan helpe ? :o

wrm helpt er niemand? ik heb al veel vragen gesteld en ze zijn altijd snel geantwoord geweest.

Waarom antwoord er niemand op deze vraag??????!!!! weet niemand op dit forum hoe ik dit probleem kan oplossen ?? Dat betwijfel ik. Dus pls hulp gevraagd!!!:confused:

Ik ben al lang genoeg aant wachte naar mijn mening .

WEP wordt algemeen als ontoereikend/onveilig beschouwd. Vrijwel zeker zul je gebruik moeten gaan maken van WPA of nog beter: WPA2 om van de genoemde pop up af te raken.

Wat terzake doende leesvoer legt een en ander duidelijk uit.

bedankt voor je reactie :thumb:

Ik zal eens met mijn vader proberen mijn key van mijn router te veranderen in een wpa .

Ik zal laten weten of het gelukt is ;)

het is gelukt heb mijn wep key in een wpa2 personal verander ben eens bij mijn gdata internetsecurity gaan kijken firewall---> netwerken, en hij zij dat ze beveiligd zijn:thumb:

Bedankt voor je hulp heb er veel aan gehad:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan