Windows 7 Screenshots !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
12.410
Hallo !

Hier uit onverdachte hoek de laatste screenshots van Windows 7, de gedoodverfde opvolger van Vista: http://www.winsupersite.com/showcase/win7_6519.asp
(Foto's clickable)

Ook heeft Bill Gates inmiddels bekend gemaakt, dat Windows 7 al volgend jaar zou uitkomen: http://www.news.com/8301-13860_3-9911470-56.html

Dit zou inhouden dat Vista slechts een "tussen-OS" is, zoals indertijd Windows ME.

Tevens gaat het gerucht, dat Windows 7 niet-compatible zou zijn met voorgaande Windows-versie's, omdat juist dit laatste gegeven de nieuwe OS-ontwikkelaars remt bij hun poging een revolutionair OS te ontwerpen.

Heb ik over dit laatste meer berichten, dan zal ik die onmiddellijk posten.

Greetz,

Harry.
 
Mjah, ik weet et niet.

Kan wel onderhuids wel 7 wezen, maar nog met het uiterlijk van Vista.
 
ik las volgens mij op tweakers dat hij geen oude versies ondersteund van windows dus moet je weer een hele nieuwe pc/laptop kopen om dit te runnen?
 
Waarom Windows 7 kopen als het net hetzelfde is als Vista.
 
ja ik heb ook al eens ergens gezien dat windows 7 ******* veel op vista lijkt maar dat het alleen x64 zal zijn enzo. Mijn leraar html die eig een echte mac-fanaat is :p dat het geen oudere versies meer zou ondersteunen.. :confused:
 
Windows 7 , ziet al uit zoals windows vista dus na mijn mening zal het ook net zo bagger zijn als windows vista !
 
Windows 7 , ziet al uit zoals windows vista dus na mijn mening zal het ook net zo bagger zijn als windows vista !
Kijk! Daar hebben we wat aan. Uitspraken die zijn gebaseerd op ´hoe iets eruit ziet´!

Denken dat het bagger zal zijn is je goed recht, maar kom dan met iets constructiefs waarop deze veronderstelling gebaseerd is, in plaats van dit soort gebakken lucht!
 
al die ****ing fouten!!!
Ik heb al 2 keer vista moeten herinstalleren!!! (2e keer is eigenlijk nu naar acer opgestuurd :mad: )
eerste keer --> windows verkenner werkt niet meer en wordt opnieuw opgestart telkens opnieuw na een dag of twee was er dan gewoon de melding : windows vista werkt niet meer. klik op taak beeindigen!!! :confused: toen was ie dus al naar de kl*te...
Nu had ik ineens mijn drivers kwijt van mij draadloze en ze konden niet meer herinstalleerd worden dus mijn laatste mogenlijkheid was vista herinstalleren maar helaas --> windows boot manager failed :(
Vista zit gewoon vol met fouten, ik hoop dat sp1 vrijwel alles heeft opgelost :D
Ik heb het nog niet kunnen testen dus...
 
Hoi !

Tja.......sorry, maar ik deel die ervaring absoluut niet !

Ik installeer beroepsmatig Vista, en heb momenteel meer dan 100 tevreden Vista-klanten.

Behalve met wat verouderde hardware weinig problemen ondervonden.

Bij op 2 PC's ook geen problemen, inmiddels van die PC's XP verwijderd, omdat ik het niet meer bleek te gebruiken.......

Misschien es door een pro laten installeren ?

Greetz,

Harry.
 
mijn vista was voorgeinstalleerd op mijn laptop hé :p
Ik heb hem nog maar van eind september ofzo... Jah nu is hem opgestuurd naar acer :thumb: Het installeren van vista moest ik gewoon altijd doen door ofwel alt + f10 in te tikken bij het opstarten ofwel met de recovery dvd's maar geen enkele werkten dus :(
Maar ja dit probleem ligt dan waarschijnlijk wel bij acer
 
Hoi !

Als je een OS voor-geinstalleerd op een PC/laptop koopt, is de fabrikant (z.g. Royal Oem Partner) verantwoordelijk, en niet Microsoft !!

Duidelijk ligt het probleem in jouw geval dus bij Acer, anders hadden ze je PC niet eens ter reparatie aangenomen.

Dus: blame Acer en niet Vista !

Greetz,

Harry.
 
ja ok maar mijn eerste probleem was wel vista hoor :p
en zo dat mijn kleuren zo ineens terug naar de standaart versprongen enzo...
 
Hoi !

Als je een OS voor-geinstalleerd op een PC/laptop koopt, is de fabrikant (z.g. Royal Oem Partner) verantwoordelijk, en niet Microsoft !!

Duidelijk ligt het probleem in jouw geval dus bij Acer, anders hadden ze je PC niet eens ter reparatie aangenomen.

Dus: blame Acer en niet Vista !

Greetz,

Harry.

Daar heeft die gelijk in, want anders had ik op me Compaq(afkomstig van Hp) ook problemen gehad met Vista als het aan Microsoft lag.
Maar je weet maar nooit hoe lang het blijft draaien,
het kan vandaag of morgen afgelopen zijn met de hardware of software van een Pc of een laptop.
Als ik een nieuwe computer koop voor m'n bureau wordt het een Macintosh.
 
al die ****ing fouten!!!
Ik heb al 2 keer vista moeten herinstalleren!!! (2e keer is eigenlijk nu naar acer opgestuurd :mad: )
eerste keer --> windows verkenner werkt niet meer en wordt opnieuw opgestart telkens opnieuw na een dag of twee was er dan gewoon de melding : windows vista werkt niet meer. klik op taak beeindigen!!! :confused: toen was ie dus al naar de kl*te...
Nu had ik ineens mijn drivers kwijt van mij draadloze en ze konden niet meer herinstalleerd worden dus mijn laatste mogenlijkheid was vista herinstalleren maar helaas --> windows boot manager failed :(
Vista zit gewoon vol met fouten, ik hoop dat sp1 vrijwel alles heeft opgelost :D
Ik heb het nog niet kunnen testen dus...

Waarom Vista en niet XP?

Ik vind XP veel beter als Vista hoor. Ik heb het probleem met die drivers van men CD brander ook opeens weg. Ik ben gewoon terug naar XP gegaan en ik heb geen problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan