Windows Vista Recovery Disk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Snap ik niets van, zal vanavond even kijken.

Doe het altijd zo, en nooit klachten gehad.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Ja, sorry hoor, ik sloof me uit, heb het al hardstikke druk, heb de link gewoon gekopieerd, en heb nu echt geen tijd om direct opnieuw te beginnen.

I.v .m. kB 971033 voor Win 7 staat de telefoon en de mail niet stil, en dat brengt geld in het laatje voor 'n USB 3.0 mobo en een SSD HDD, dus de gratis hulp zal even geduld moeten hebben.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

@Berry: uiteraard is er nog geen zekerheid.

Als ik in m'n logboek kijk maakt m'n Win 7 PC inderdaad kontakt met @Microsoft, en ik krijg terug: status 1 ?????

Op dit moment weet niemand exact wat we na de 16de-17de gaan krijgen, maar ik heb alle vertrouwen in m'n bios-mod's.

Zeker is al wel dat diverse z.g. loaders het niet gaan redden, zie div. topic's op @MyDigitalLive.

Maar: kB 971033 komt als 'n z.g. belangrijke update, dus ik zou 'm voorlopig niet downloaden tot nader orde.

Ik houd je wel op de hoogte !

@T.S.: Zoekfunctie al gebruikt op www.2shared.com ?
Zoek naar Vista Rescue Disk/file 11400600 !

Greetz,

Harry.
 
Hoi!

ik had al gezocht op 2shared naar de file maar geen resultaat: "0 files found" zegt 'ie.
Zou fijn zijn als je tijd hebt om even te kijken hoe het komt; denk dat ik niet de enige ben bij wie het niet lukt.

Daarna is er weer genoeg werk met de KB zoveelnummerzoveel lees ik wel ;-)

Groetjes,
Woobles
 
Hoi !

@Woobles, jij zit voor je plezier achter 'n PC en bent te lui/ongeinteresseerd/niet van zins de ISO te downloaden via 'n torrent zoals ieder ander hier.

Ik wil je best proberen te helpen, maar op 'n tijd die mij uit komt.

Ik zit achter 'n PC om 'n paar euro te verdienen, begrijp je ?

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

@Berry: uiteraard is er nog geen zekerheid.

Als ik in m'n logboek kijk maakt m'n Win 7 PC inderdaad kontakt met @Microsoft, en ik krijg terug: status 1 ?????

Op dit moment weet niemand exact wat we na de 16de-17de gaan krijgen, maar ik heb alle vertrouwen in m'n bios-mod's.

Zeker is al wel dat diverse z.g. loaders het niet gaan redden, zie div. topic's op @MyDigitalLive.

Maar: kB 971033 komt als 'n z.g. belangrijke update, dus ik zou 'm voorlopig niet downloaden tot nader orde.

Ik houd je wel op de hoogte !

@T.S.: Zoekfunctie al gebruikt op www.2shared.com ?
Zoek naar Vista Rescue Disk/file 11400600 !

Greetz,

Harry.

Ik maak morgen even een image van mijn hele systeem en probeer het gewoon. Word ik "illegaal' bevonden, zet ik de image weer terug...
 
Hallo Harry,

het was geenzins mijn bedoeling je te beledigen,te dwingen of wat dan ook. Mijn excuses als mijn bericht wel zo op je over is gekomen (al snap ik dat wel als ik het zo teruglees; niet netjes van me). Ik begrijp ook zeer zeker dat euro's verdienen voorgaan boven het in je vrije tijd helpen van mensen.

Via de andere link is het prima gelukt; nogmaals dank.

Groetjes,
Woobles
 
Heey,

Ik had ene probleem met een trojan horse, uiteindelijk gevonden, zat goed verstopt, en bestand verweiderd zonderd na te deken. Alleen nu kan ik dus niet meer op mijn eigen profiel inloggen en kom ik elke keer op een tempoairie profile, zoals hierboven genoemd. En kan dus niks opslaan.

Ik lees dit allemaal nu, en heb die repair disk gedownload, ook dat andere heb ik vista boot pro gedownload. En PowerIso en ook nog die 7-zip, alleen het lukt me nog steeds niet,

Ik heb dus 4 bestanden, 1 map [BOOT] 1 map boot, 1 map sources en 1 bestand bootmgr , maar wat moet ik doen, in die 3 mappen staan bestanden die je met een ander programma moet openen, maar welke dan ? en ook dat andere bestand,

snap er zelf helemaal niks meer van , ookal die uitleg van hierboven :(

Ik heb denk ik een bestand gewist bij die trojan, die stond in system 32 van windows,

wie o wie kan me helpen ?!

Mvg Vince
 
Hoi !

Zorg dat je CD/DVD-speler als eerste satat in de opstartvolgorde in het BIOS.

Is bovenstaande koeterwaals voor je vraag dan hulp van iemand met meer PC-kennis is je buurt.

Greetz,

Harry.
 
ik denk ook niet dat een bootfix je gaat helpen inlogproblemen te verhelpen.
 
vraag aan Harry Snor over recovery disks

laptop met Vista home premium was gecrashed.
Iemand dacht mij te helpen en heeft een andere versie van Vista eroverheen
gezet. Nu doet hij het wel weer, maar ik ben drivers kwijt. O.a. van mijn microfoon. Kan met Skype niet meer praten en verstaan worden.
1. Moet ik nou mijn recovery disks er weer in doen om die drivers weer terug te krijgen, of kan ik ook ergens van internet een driver downloaden?
2. En als ik die recovery disks draai, gaat dan weer alles van de C schijf verloren.?
Graag zou ik hier wat van weten.
bij voorbaat dank,
pietvankempen
 
Hoi !

Drivers zijn te downloaden op de site van de fabrikant van je laptop, dus 'n nieuwe installatie is niet nodig.

Als je 'n recovery-disk draait die bij de laptop geleverd is zal de laptop worden teruggezet naar fabrieks-instellingen (je bent dus alla bbestanden kwijt)

Bedoel je 'n zelggemaakte recoverydisk: daarmee kun je Vista alleen repareren.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan