webcam doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

balderkik

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
Berichten
5
ik heb een ingebouwde Cyberlink webcam, probleem: hij gaat niet.Als ik hem opstart staat er:There is no availeble captured device.Ik weet dat deze vraag al eens gesteld is. De oplossing was toen op Fn + F7 drukken, maar dat lukt niet bij/of wanneer moet je dit eig doen?

alvast bedankt
 
Die oplossing is niet voor elke laptop hetzelfde hoor.

Welke type laptop heb je precies?
 
nee maar, amanda dacht ik, had juist hetzelfde probleem als mij.Akoya Multimedia Notebook 15,4'' MD 96630
 
Heb je je laptop opnieuw geinstalleeerd want waarschijnlijk zijn de drivers nog niet genstalleerd:)
 
Het kan ook zo zijn dat je de webcam gewoon met een knopje of toets-combinatie moet aanzetten, zoals bij zoveel notebooks.
Vandaar mijn vraag om merk en type!
 
alle hardware is voorop geïinstalleerd en vn de webcam is er geen driver, weet iemand wat het probleem kan zijn dan? alvast bedankt
 
Ik heb al 2x gevraagd om volledige merk en type van die laptop, maar ja, zonder antwoord kunnen we verder niet zoveel....

EDIT:

Excuus, je vorige bericht niet goed begrepen.....

Ga even op zoek, geen handleiding bij de laptop gekregen?
 
Laatst bewerkt:
heb ik tog gezegd? Medion Akoya 15,4'' MD 96630
Processor: Intel Pentium Dual CPU T2330 1.60Gh

edit:
oh ok ja en daar staat maar 1paginatje uitleg
btw: heb laptop al 3 maanden alles gt perfect buite de cam
 
Laatst bewerkt:
die uitleg in het boekje is niet echt verhelderend vr mij. bednkt vr de moeite maar heb dat boekje:). het staat op p59 mr veel staat er ni, ik ben er ni veel mee
 
webcam in laptop werkt niet

Ik heb een Compaq Presario C740ED. Windows Vista is mijn besturingssysteem. Ik krijg echter de webcam niet aan die erin zit. Ik heb op de Compaq/Hp site het programma cyberlink gedownload en alweer gepatched naar een nieuwere versie. Maar nog steeds geen beeld. Iemand enig idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan