Torrent spel installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

nancje

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
32
Hoi,

Ik heb nu net Virtua Tennis 3 binnen via BitLord. Alleen nu weet ik niet hoe ik het spel moet installleren, kan iemand mij helpen? Het is namelijk de eerste keer dat ik met torrents een spel download.

Ik zie meerdere bestandjes, namelijk:
- 1 computer tekentje met een uitroepteken erbij (naam: reloaded)
- 31 bestandjes van WinRar (naam: rld-vit3)
- 61x BitLord onvoltooide download file (wat ik nogal vreemd vind, want ik heb um echt 100% binnen) (naam: rld-vit3.r00)
- 1 soort van kladbloekje (naam: Torrent downloader from SPA.com)

Nou, hopelijk kan iemand mij helpen, dat zou fijn zijn.
 
Hoi,

Waarschijnlijk moet je het 1e winrarbestand uitpakken!
De rest volgt dan automatisch mee! Zit er geen crack bij! Deze heb je waarschijnlijk ook nodig om het originele bestand te overschrijven! Anders kun je het spel nog niet spelen!
Het kan zijn dat deze ook in één van de winrar bestandjes zit!
 
Zo te horen heb je dat spel illigaal gedownload?


Nou en? Opeens moderator geworden?

Installeer Winrar eens en pak deze 31 rar bestanden eens uit. Dit doe je door op het eerste rar bestand rechts te klikken en daar te keizen voor uitpakken.Als het goed is zal er nu wel een ander bestand tevoorschijn komen mits de download goed gegaan is.
 
Zo te horen heb je dat spel illigaal gedownload?

@Helpdeskje

En? Ga je dan nu lekker niet vertellen hoe je het moet installeren?

@nancje
Normaal gesproken klik je op het rar bestand met het laagste nummer en dan bouwt WinRar de bestanden weer op of maakt een ISO of soortgelijk image bestand... Maar het feit dat er een aantal onvoltooide bestanden bij zitten klinkt niet goed.... want winrar kan niet met die extensie omgaan..... Maar proberen kan altijd.... loopt het vast dan zul je een andere moeten downloaden.......
Dat kladblokje is niet interessant...

Dat "computertekentje" is de "crack"....
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Waarschijnlijk moet je het 1e winrarbestand uitpakken!
De rest volgt dan automatisch mee! Zit er geen crack bij! Deze heb je waarschijnlijk ook nodig om het originele bestand te overschrijven! Anders kun je het spel nog niet spelen!
Het kan zijn dat deze ook in één van de winrar bestandjes zit!

Er zit inderdaad een crack in, maar wat moet ik met deze crack doen dan?
 
De crack is trouwens nu nog even niet belangrijk. Die komt pas als de rest goed gegaan is.


Probeer eerst eens of het uitpakken van de bestanden goed gaat en meld dat even hier. Dan kunnen we je daarna verder op weg helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan