Deze foutmelding: de website kan niet worden geopend de bewerking is afgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ontzettend bedankt voor die uitgebreide werkwijze:thumb:

Ik ga dit weekend er eens naar kijken. Het ziet er wel redelijk drastisch uit moet ik eerlijkheidshalve zeggen. Nooit gedacht dat zoiets zo ingewikkeld zou zijn. :confused:

alvast bedankt en een prettig weekend alvast :cool:
 
Ontzettend bedankt voor die uitgebreide werkwijze:thumb:

Ik ga dit weekend er eens naar kijken. Het ziet er wel redelijk drastisch uit moet ik eerlijkheidshalve zeggen. Nooit gedacht dat zoiets zo ingewikkeld zou zijn. :confused:

alvast bedankt en een prettig weekend alvast :cool:

jah het zal dan wel werken zeker :p
want het lijkt mij toch een oplossing van windows zelf :thumb:
 
Het is niet de bedoeling dat je Windows opnieuw installeert maar het is goed om te weten hoe dit moet omdat het uiteindelijk ook zou kunnen moeten als je Explorer opnieuw gaat installeren. Ik vraag mij af of het allemaal nodig zou zijn. Jou toepassingen blijven de zelfde en instellingen kan je veranderen. Ondermeer op standaard waarden zetten. Het zou ook aan het modem kunnen liggen. Lees de adviezen van ons in elk geval nog eens goed door want Explorer en Firefox werken in principe wel goed. Volg raad op en wacht dan eens rustig af wat er gebeurd. Misschien kan je een ander modem gebruiken en daar eens mee surfen. Je moet het je niet aantrekken maar wil je Explorer er opnieuw opzetten dan heb je daarover informatie.
 
ik gebruik eigenlijk alleen nog maar Firefox sinds mijn foutmeldingen met Explorer.

Toch heb ik het foutje er vandaag hopelijk uit gehaald (zal wel een toevalstreffer zijn)

antwoord kwam gewoon van de Windowssite :p na de hieronder beschreven actie doet Explorer het weer.


1. Start Internet Explorer 7.
2. Open het menu Extra en klik op Internetopties.
3. Klik op het tabblad Geavanceerd op Opnieuw instellen.
4. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen ter bevestiging op Opnieuw instellen.
 
hallo allemaal ik heb de probleem ook gehad




deze foutmelding: de website kan niet worden geopend de bewerking is afgebroken
Continu krijg ik die meldingen, vaak kan ik het gewoon wegklikken maar het is zwaar irritant.

mijn systeem: Acer M5500 intel Q6600 core 2 quad 4x 2.40 GHZ
4GB werk geheugen 500GB hardeschijf grafischekaart nvidia 8800GT512MB
windows vista 32 bit besturing systeem
ik heb de pc op nieuwe hersteld had ik ook dat melding in de internet explorer de website kan niet worden geopend de bewerking is afgebroken


de oplossing is : ik heb de servicepak 1 gedownload voor vista ingestalleerd en daar na servicepak 2 gedownload ingestalleerd de nieuwe internet explorer 9 gedownload en in gestalleerd en de probleem was er niet meer en ik ben heel blij. explorer 9 werkt heel snel en soepel

hebben jullie andere problemen
stuur dan een mail naar *****


met vriendelijke groet

powerkemal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom powerkemal19

Het is niet de bedoeling oude topics omhoog te halen. Deze dienen met rust gelaten te worden.
Om deze reden zet ik een slotje op dit topic.
Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen.

Ik heb ook je mailadres verwijderd overigens, vragen kunnen prima hier gesteld worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan