Deze foutmelding: de website kan niet worden geopend de bewerking is afgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achoo

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
55
andhifout.png



Continu krijg ik die meldingen, vaak kan ik het gewoon wegklikken maar het is zwaar irritant.

Heeft het iets met wireless te maken?
Heeft het iets met invoegtoepassingen te maken?

Ik heb explorer 7 en ook firefox(wellicht minder vaak problemen met firefox)

Ik wil er gewoon vanaf? wat is het?

thx
 
je kan eens scannen op spyware met bijvoorbeeld superantispyware
en anders kan je eens proberen IE te herinstalleren.

Heb je met firefox al van hetzelfde probleem?
 
Ik denk een probleem met javascript op de pagina's. Ook kan het zijn dat flash niet goed werkt en dat dat de pagina's blokkeert. Om hier achter te komen schakel Javascript eens in of uit en haal de nieuwste versie van Java op.
Bezoek sites met en zonder flashcontent. Heb je de laatste Adobe Flashspeler? http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates voor IE en http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BIOW voor Firefox. Probeer ook om dezelfde site, die de foutmelding geeft, meteen nog een keer te openen of te vernieuwen, als je dat niet al gedaan hebt. Ik wil graag weten of het dan wél werkt.
 
ja het zou idd weleens die Flashplayer kunnen zijn, ik heb laatst een aantal keer erover gedaan om die Flashplayer te installeren (hij staat er nu op: Flashplayer AtiveX 2mb en Flashplayer Plugin 2mb). Ze staan nu in mijn software lijst, maar via menu start zie ik ze niet, alleen Adobe Mediaplayer.

Mijn Java is up to date.

toch een virusje ? :rolleyes:
 
wel ik zou toch eens scannen met mijn boven genoemde programma...

en anders ook eens met je antivirus programma.
Avg vind ik heel goed:thumb:
 
Ik heb avg, en die ga ik nu maar eens laten draaien (ik heb de daily scan afgezet ivm belachelijke cpu-verbruik).

toevallig haalde ik net ook een JAVA update binnen (ik weet niet hoe vaak er een Java update is, maar ik heb volgens mij JAVA 2 weken geleden nog geupdated)

;) een kijken of ik virusjes vind en of het met die nieuwe Java update uberhaupt nog voorkomt....ik laat het jullie weten.

thx
 
Ik heb de laatste versie van Java, er zit geen virus op mijn laptop en de foutmeldingen zijn er nog steeds. :(

Het is niet zo dat ze heel vaak voorkomen maar toch een paar keer per dag tijdens het internetten. XP is er 3 weken geleden nog opnieuw opgezet (inclusief alle updates etc), laptop is dus relatief schoon.

Iemand een idee wat het dan kan zijn?
 
Mogelijk zie je in Firefox iets staan bij menu Extra en Foutconsole dat je een iedee geeft waarbij het fout gaat. Ik denk dat er iets op de pagina's niet kan worden verwerkt. Is dat een script of een animatie en wat voor soort

Je hebt trouwens nog niet geantwoord op de vraag of een pagina wel opent wanneer je die voor de tweede keer aanroept of vernieuwd.

Heb je een verdenking dan kan je bij Firefox in het Menu Extra bij Opties Inhoud Beheren bepalen welk programma of plugin een bepaalde actie afhandelt.

Je kunt Firefox ook opstarten in een modus zonder plugins, om te bepalen of er daarvan iets niet goed is (zelfs al heb je bij Explorer het zelfde probleem).

Tenslotte, wat veel mensen niet weten is dat hun breedbandmodem veel instellingen heeft die je aan kunt passen wanneer je een bepaald adres invult in de adresbalk van de browser. Zie de handleiding of wat de provider hier over zegt. Daar kan namelijk vastgelegd zijn wat er moet gebeuren als data niet door een bepaald gekozen type foutcontrole komt. Bijvoorbeeld waarschuwen of afbreken. Ik krijg regelmatig een venstertje waarin staat dat niet alles van die pagina goed kan worden geladen en dat die mogelijk fouten bevat. De pagina's zien er dan wél goed uit maar er zal wel wat mee zijn. Zie jij die mededelingen wel eens?
 
Er staan genoeg 'waarschuwingen in die Firefox foutenlijst zoals:

Fout tijdens het parsen van waarde voor eigenschap 'dislplay'. Declaratie genegeerd.
Onbekende eigenschap box-sizing. Declaratie genegeerd
Fout tijdens het parsen van waarde eigenschap 'font' Declaratie genegeerd
etc.

Ik heb de fouten met name met IE, voorheen had ik ze niet, dus ik snap niet waar ze nu vandaan komen.

Ik dus wel 'doorklikken/wegklikken' van de foutmeldingen (inclusief het irritante foutmelding geluid)

Ik heb 30 minuten geleden Service Pack 3 gedownload, zou dit mss gaan helpen??

Verder heb ik in mijn AVG software het component: Link Scanner uitgevinkt omdat ik het vervelend vind dat AVG elke link gaat onderzoeken, zou dit er iets mee te maken hebben. ?

:thumb: thx alvast
 
Laatst bewerkt:
Van SP3 verwacht ik eigenlijk helemaal niet veel, voorlopig moet je nog maar afwachten of je er geen problemen door krijgt. Over enkele maanden komen die updates vanzelf afzonderlijk met Automatische Updates. Tenminste hoe ik het begrijp.

Natuurlijk kan een virusscanner het laden van pagina's blokkeren maar dan doet die dat ook de tweede keer als je een pagina probeert te openen. De "link scanner" ken ik niet maar daar kan je inderdaad vast wel even zonder. Je kunt de virusscanner AVast Home Edition voorlopig installeren als je bang bent voor conflicten, (de meeste conflicten worden volgens mij trouwens veroorzaakt door updatemanagers van allerlei programma's en add-ons, die denken vaak dat ze de hele wereld hebben, dus altijd die update opties binnen programma's uitschakelen, dat voorkomt veel problemen en maakt de computer sneller) Avast is een stevige scanner met skins en in het Nederlands die de systeembronnen maar heel weinig belast. Dan scan je voorlopig handmatig met AVG dus schakel je daar ook de Shell Extenties en Resident Shield voor de installatie uit. Ik draai naast Avast nog verschillende add-ware en spy-ware programma's op de achtergrond en heb daar geen problemen mee. Dat is trouwens ook een goed idee, want veel van die malware probeert je naar andere websites te redigeren of zomaar popups te tonen en dit kan het laden van webpagina's dus verstoren.
 
Van SP3 verwacht ik eigenlijk helemaal niet veel, voorlopig moet je nog maar afwachten of je er geen problemen door krijgt. Over enkele maanden komen die updates vanzelf afzonderlijk met Automatische Updates. Tenminste hoe ik het begrijp.

Natuurlijk kan een virusscanner het laden van pagina's blokkeren maar dan doet die dat ook de tweede keer als je een pagina probeert te openen. De "link scanner" ken ik niet maar daar kan je inderdaad vast wel even zonder. Je kunt de virusscanner AVast Home Edition voorlopig installeren als je bang bent voor conflicten, (de meeste conflicten worden volgens mij trouwens veroorzaakt door updatemanagers van allerlei programma's en add-ons, die denken vaak dat ze de hele wereld hebben, dus altijd die update opties binnen programma's uitschakelen, dat voorkomt veel problemen en maakt de computer sneller) Avast is een stevige scanner met skins en in het Nederlands die de systeembronnen maar heel weinig belast. Dan scan je voorlopig handmatig met AVG dus schakel je daar ook de Shell Extenties en Resident Shield voor de installatie uit. Ik draai naast Avast nog verschillende add-ware en spy-ware programma's op de achtergrond en heb daar geen problemen mee. Dat is trouwens ook een goed idee, want veel van die malware probeert je naar andere websites te redigeren of zomaar popups te tonen en dit kan het laden van webpagina's dus verstoren.

ja het is altijd eens goed dat je dit ook eens probeert...

Alleen heb ik echt geen last van AVG
Linkscanner is echter ook wel uitgeschakeld bij mij en ik gebruik firefox :thumb:
 
Ik heb geen virus gevonden laatste keer, maar nu kijk ik net in die zogn '' Resident Shield " van AVG

zie ik de volgende 2 meldingen hierin zitten (van 15 mei 2008):


Resident Shield detection
"Virus found JS/Psyme" Files\Content.IE5\QGXDIIM5\CAF36FXV.htm";"Moved to Virus Vault";"15-5-2008, 7:52:05";"file";"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"

"Virus found JS/Psyme" Files\Content.IE5\BLPISZVW\index[8].htm";"Infected";"15-5-2008, 7:52:27";"file";"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"


Moet ik hieruit opmaken dat er een virus actief is? Ik bedoel, ik draai toch gewoon een anti virus prg??!! :eek:
 
Ik heb geen virus gevonden laatste keer, maar nu kijk ik net in die zogn '' Resident Shield " van AVG

zie ik de volgende 2 meldingen hierin zitten (van 15 mei 2008):


Resident Shield detection
"Virus found JS/Psyme" Files\Content.IE5\QGXDIIM5\CAF36FXV.htm";"Moved to Virus Vault";"15-5-2008, 7:52:05";"file";"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"

"Virus found JS/Psyme" Files\Content.IE5\BLPISZVW\index[8].htm";"Infected";"15-5-2008, 7:52:27";"file";"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"


Moet ik hieruit opmaken dat er een virus actief is? Ik bedoel, ik draai toch gewoon een anti virus prg??!! :eek:

Jaja de virussen zijn gewoon gedetecteerd en beveiligd zodat ze nu niet meer kunnen verspreid worden, maar ik vind het raar dat het in de map internet explorer is :s

Ik zou de virussen verwijderen.
IE deinstalleeren.
de map in program files/internet explorer helemaal verwijderen en dan opnieuw IE installeren
 
Eén is niet genoeg. Bovendien als je precies doet wat ze willen dat je doet moet je je beschermen tegen jezelf. In dit geval heb je verdachte inhoud in je cache met tijdelijke internetbestanden. Dit komt vaak voor. Maak in het menu van de browser deze mappen leeg. Je verliest hooguit een paar icoontjes bij favorieten, ik zou die map niet meer benaderen (is zowiezo ook een beveiligde systeemmap)
 
Lukt niet om IE te verwijderen!! via de softwarelijst lukt het niet omdat de 'verwijder' button daar ontbreekt, en via 'windowsonderdelen verwijderen' lukt het ook niet. De map direct uit de programs mappenlijst verwijderen gaat ook niet. :evil:

morgen weer een dag.........mzzl:cool:
 
Het programma staat bij de W van Windows Internet Explorer 7.

Als Windows XP SP2 op de computer is geïnstalleerd, verwijdert u Internet Explorer 7. Hiertoe voert u de volgende stappen uit:
1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ appwiz.cpl in het vak Openen en klik op OK.
2. Klik in de lijst Geïnstalleerde programma's op Internet Explorer 7 en klik op Verwijderen.

Ga als volgt te werk als Internet Explorer niet voorkomt in de lijst Geïnstalleerde Programma's en SP2 is geïnstalleerd:
1. Open een opdrachtprompt.
2. Typ de volgende opdrachten.

Opmerking: Druk na elke opdracht op Enter.
Opmerking: Deze opdrachten gelden als Service Pack 2 is geinstalleerd.
CD ie7\spuninst
batch Spuninst.txt

Als Internet Explorer 7 niet kan worden verwijderd maar als de map Windows\ie7\Spuninst aanwezig is, Opmerking: ie7 is een verborgen map. verwijdert u Internet Explorer 7 in de herstelconsole. Ga hiervoor als volgt te werk:

1 Start de computer opnieuw op met de herstelconsole. Als u meer informatie wilt over het gebruik van de herstelconsole, klikt u op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base:
307654 (http://support.microsoft.com/kb/307654/)De herstelconsole installeren en gebruiken in Windows XP

Onderstaand informatie over gebruik van de herstelconsole, vanaf de Windows CDRom

2 Typ in het geval van een op de harde schijf geïnstalleerde herstelconsole én SP2 de volgende opdrachten.

Opmerking Druk na elke opdracht op Enter.
CD ie7\spuninst
batch Spuninst.txt

Internet Explorer 7 opnieuw installeren
Wanneer Windows XP is hersteld en goed werkt, installeert u Internet Explorer 7 opnieuw. Voor een nieuwe installatie van Internet Explorer 7 moet u beschikken over het installatiepakket voor Internet Explorer 7. Het is mogelijk dat dit installatiepakket op de computer aanwezig is gebleven na de eerste installatie van Internet Explorer 7. Zoek het installatiepakket in de map waarin u de bestanden hebt opgeslagen.

Als u het installatiepakket voor Internet Explorer 7 niet kunt vinden, gaat u naar de volgende website van Microsoft om het pakket te downloaden:
http://www.microsoft.com/netherlands/windows/ie/default.mspx

Ik denk niet dat je op dat moment kunt internetten met Firefox dus eerst het programma downloaden.

-----------------------------

Het gebruik van de herstelconsole vanaf de Windows CDRom

U hebt de Windows XP-opstartdiskettes of de Windows XP-cd-rom nodig als u de computer wilt opstarten en de herstelconsole wilt gebruiken zonder deze te installeren.

Als u meer informatie wilt over het maken van opstartdiskettes voor Windows XP (deze worden niet bij Windows XP geleverd), klikt u op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base:
310994 (http://support.microsoft.com/kb/310994/) Opstartdiskettes van Windows XP Setup downloaden
Opmerking Als u de computer wilt opstarten vanaf de Windows XP-cd-rom, moet u de configuratie van het BIOS (Basic Input/Output System) van de computer zodanig aanpassen dat kan worden opgestart vanaf het cd-rom-station.

Ga als volgt te werk om de herstelconsole uit te voeren vanaf de Windows XP-opstartdiskettes of de Windows XP-cd-rom:
1. Plaats de Windows XP-opstartdiskette in het diskettestation of plaats de Windows XP-cd-rom in het cd-rom-station en start de computer opnieuw op.

Selecteer eventuele vereiste opties voor het opstarten van de computer vanaf het cd-rom-station, als hierom wordt gevraagd.
2. Druk vanuit het scherm 'Welkom bij Setup' op R om de herstelconsole te starten.
3. Selecteer de installatie waartoe u toegang wilt krijgen met de herstelconsole als op uw computer kan worden gekozen uit twee of meer besturingssystemen voor het opstarten.
4. Typ het beheerderswachtwoord wanneer daarom wordt gevraagd. Als het Administator-wachtwoord leeg is, drukt u op ENTER.
5. Typ bij de opdrachtprompt de juiste opdrachten voor het opsporen en herstellen van problemen met uw Windows XP-installatie.

Voor een lijst met opdrachten die beschikbaar zijn in de herstelconsole typt u recovery console commands of help bij de opdrachtprompt en drukt u op ENTER.

Voor informatie over een specifieke opdracht typt u help opdrachtnaam bij de opdrachtprompt en drukt u op ENTER.
6. Als u de herstelconsole wilt afsluiten en de computer opnieuw wilt opstarten, typt u exit bij de opdrachtprompt en drukt u op ENTER.

--------------------------

Voor herinstallatie van Windows XP. In geval dat het niet goed gaat en dit nodig mocht zijn. Als Windows moet worden geherinstalleerd moet trouwens ook eerst Internet Explorer 7 worden weggehaald. Anders werkt Explorer 6 niet.

Eerst moet de computer dus van CDRom opstarten. Verander dit, zonodig, eerst in de BIOS. Doe de CD van Windows XP er in en start de computer opnieuw op.

Op het moment dat het bericht Druk op een toets om vanaf CDRom te starten wordt weergegeven moet je direct op een toets drukken.

Druk op Enter bij de boodschap "Installeer XP nu, druk op Enter."

Daarna beslist niet op R drukken bij de keuze "R om te Herstellen

Ga akkoord met de gebruikersovereenkomst.

Selecteer de huidige installatie van Windows XP in het volgende overzicht. en druk dan op de R toets om de hersteloperatie uit te voeren

Volg de instructies. Windows zou na herstel weer net zo moeten zijn als het was, met behoud van instellingen en programma's behalve de inhoud van sommige caché's. Dat wil niet zeggen dat je geen backup van belangrijke bestanden zou hoeven te maken.

Na herstel moet wél SP2 en de updates worden geïnstalleerd.

Er is een probleem met de activatie van Windows XP. Je kunt een legale versie van Windows XP niet steeds herinstalleren. Hooguit een paar keer. Om die problemen te voorkomen zal je een bestand moeten bewaren en later weer terug moeten zetten.


Maak een backup van wpa.dbl
Dit bestand staat in de windows\system32 map van je harddisk.

Zet na de herinstallatie wpa.dbl terug in windows\system32,
start het systeem opnieuw op. Je hoeft daarna niet te activeren.


---------------------------------------
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan