Ik heb via dillondarko een hele serie foto's gekregen die de vader van Dillon heeft gemaakt. Ik zal die serie zo meteen aan puppie mailen... dan zijn er in ieder geval nog een paar foto's over...
Met vriendelijke groet,
Peer
Geduld wordt beloond, Onze net nieuwe grafische beheerder was even drukker met zijn tentamens en studie de laatste week
http://helpmijdag.helpmij.nl/index.php?jaar=2008
Die zijn er dus niet bij??
overigens... mooie pagina geworden, met een leuk verslag van XP_PCalleen.... mijn dochter is vegetariër en die zal écht geen garnalen eten hoor
![]()
Trouwens... een presentatie van malware voorkomen???? heb ik helemaal niet gezien....
dus waarom staat die op die pagina?
foto's heb ik ook weer doorgezonden naar.....H
Die presentatie zou gehouden woden door @Michael4446, maar kon helaas niet komen door omstandigheden. Is er trouwens ook een presentatie van het WEP-beveiliging hacken geweest? Dat hoorde ik achteraf, nadat de presentatie al geweest was. Als die presentatie er is, kan deze dan ook bij de andere presentaties geplaatst worden?
DillonDarko.......
wep was in real live......
ja vraag de man in het zwembad maar......bericht van verzenden en plaatsing kruiste elkaar net.
Tja geheugen.....voor......![]()
@Mumzel, dan mag je wel een briefje neerleggen voor dat geheugenkaart als geheugen steuntje.
Trouwens niet alle foto's waren op de laptop geplaatst die dag. De foto's van de opruim ploeg ontbreken nog. Ik heb m'n camera nu eindelijk weer thuis, dus kijk even of ik ze dit weekend kan mailen. Hoe groot moeten ze worden, nu zijn ze wel erg groot per stuk om te mailen.
grtz Lex
Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl
Het is zo eens iets anders dan...
*James007 vindt de foto niet meer*
*James007 zoekt dan maar naar de mumzel-smiley*
*James007 vindt de smiley ook niet meer*
edit: nog een foto gevonden die de fotofobie uitlegt!
http://helpmijdag.helpmij.nl/2003/fotos/hmd018.jpg
Laatst aangepast door James007 : 21 juni 2008 om 14:39
Dát is een heel goede foto al zeg ik het zelf![]()