C: schijf is vol wil alles overzetten van E: naar C:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kill

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
Berichten
13
Hallo,

Mijn C: schijf is vol krijg de melding van onvoldoende schijfruimte, ik wil mijn E: schijf geheugen overzetten naar C: hoe kan ik dat doen? omdat ik E: toch niet gebruik.
 
Waarom gebruik je niet gewoon je E schijf om je bestanden op te slaan dan?
Zo komt er niks op je C te staan !
 
Of zou mogelijk bedoeld worden dat de E: partitie verkleind of verwijderd moet worden en de dan ontstane ruimte aan C: moet worden toegevoegd ;)
 
Of zou mogelijk bedoeld worden dat de E: partitie verkleind of verwijderd moet worden en de dan ontstane ruimte aan C: moet worden toegevoegd ;)


Uiteraard, maar TS kan toch ook gewoon zijn E gaan gebruiken en bestanden overzetten?
Hij gebruikt hem niet en dan vraag ik me af waarom niet dan? Ik heb vier schijven en gebruik ze allemaal zodoende loopt er niet één schijf vol.
 
Kill, ik moet nu weg en kan je derhalve niet stap voor stap adviseren. Misschien dat iemand anders je even verder kan helpen.
 
Uiteraard, maar TS kan toch ook gewoon zijn E gaan gebruiken en bestanden overzetten?
Hij gebruikt hem niet en dan vraag ik me af waarom niet dan? Ik heb vier schijven en gebruik ze allemaal zodoende loopt er niet één schijf vol.

Ik heb al ruim een jaar E schijf niet gebruikt.. meestal D schijf voor films en muziek. en C is nu vol omdat ik zojuist een TomTom kaart heb gekocht en wou gaan instaleren en dan komt eropeens een melding van onvoldoende schijfruimte, TomTom Home is op C geinstaleerd.
 
Heb je Xp of Vista of nog iets anders? En hoeveel ruimte is de schijf of zijn de schijven? Als je Vista hebt, dan is het heel simpel. Ga naar deze computer, klik er met rechtermuisknop op en klik op beheren. Ergens onderaan sin computerbeheer staat schijf of disk manager. Klik hier op. Klik met de rechtermuisknop op een schijf die je wilt verkleinen. Als het goed is krijg je dan de optie partitie vergroten of verkleinen. Als je dit gedaan hebt, moet je de andere schijf vergroten. Als het goed is, ben je dan klaar en heb je were voldoende ruimte op je schijf. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Laatst bewerkt:
Swallav,
Heb D verkleind, maar kan C niet vergroten; optie is niet mogelijk.
Hoe verander ik de partitie-vorm?

Groet
 
Topic is oud, dus niet relevant meer.

Deze gaat op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan