toolbar verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo ,
Na installatie van frostwire heb ik die irritante Ask-toolbar , waar en hoe kan ik deze verwijderen ?
Hij staat niet bij programma's , bij software en ook niet als ik het laat zoeken .
Mvg. Hans
 
Wanneer je het ASK logo in de toolbar rechts aanklikt en uitvinkt , is ie dan niet weg ? Heb je de Google toolbar ? Dan zelfde procedure.
 
Laatst bewerkt:
Nee , dan is tie niet weg ,
Ik ga nu scannen met super antie spyware ,
U hoort nog
Hans
 
als je dit doet:

Ga naar je internet exployer

Druk op Extra

Invoegtoepassingen beheren, invoegentoepassingen in / uit schakelen

dan kan je uit en aanzetten die toolbar ( in jouw geval uitzetten)(

Druk op de de naam van toolbar (waarschijnlijk staan er 3) druk allemaal op uitschakelen

mvg
 
dan kan je uit en aanzetten die toolbar ( in jouw geval uitzetten)(

Druk op de de naam van toolbar (waarschijnlijk staan er 3) druk allemaal op uitschakelen

mvg

Zeer waarschijnlijk zit er meer troep op de PC. Even de toolbar uitschakelen los het probleem dan niet op.
 
ahh okwj,

ff offtopic
ik heb net spywareblaster gedownload (zelf geen last van rotzooi ofzo maar toch goede bescherming) maar hoe werkt het een beetje, snap er niet zoveel van.

mvg
 
Denk niet , dat Ask toolbar door enig programma wordt herkend als ongewenst.
In mijn vorige post was sprake van Firefox 3 met Google toolbar.
Hier laten toolbars zich op die wijze 'verwijderen'.
Wanneer ze zich niet uit het systeem laten verwijderen, is dan jammer. Je hebt ze iig niet meer irritant in beeld -denk aan Yahoo toolbar met CCleaner.
 
Wanneer ze zich niet uit het systeem laten verwijderen, is dan jammer. Je hebt ze iig niet meer irritant in beeld -denk aan Yahoo toolbar met CCleaner.
Het ligt eraan waar het om gaat. De Google toolbar is nog wel relatief veilig maar veel toolbars nemen veel troep met zich mee die je beter van je systeem kunt verwijderen.

Of de Ask bar malware is.. Here is some information you can review when asking yourself, "Do I want Ask Toolbar by IAC on my computer?" .

Vaak kun je ze trouwens los deïnstalleren, als je dat zou willen.
 
Hij is nu uitgeschakeld , maar niet verdwenen en dat was mijn vraag , nou ja hier valt mee te leven .
Bedankt
Hans
 
Hij is nu uitgeschakeld , maar niet verdwenen en dat was mijn vraag , nou ja hier valt mee te leven .
Bedankt
Hans

Kijk eens of je hem los kunt verwijderen m.b.v. het onderdeel "software" in het configuratiescherm?
Anders even Frostwire verwijderen en kijken of hij daarmee weggaat.
 
Hoe heb je hem nou uitgeschakeld ?

Misschien ten overvloede, maar toch ... http://dl.ask.com/toolbar/faq.html

als je dit doet:

Ga naar je internet exployer

Druk op Extra

Invoegtoepassingen beheren, invoegentoepassingen in / uit schakelen

dan kan je uit en aanzetten die toolbar ( in jouw geval uitzetten)(

Druk op de de naam van toolbar (waarschijnlijk staan er 3) druk allemaal op uitschakelen
 
Het was niet alleen die ask toolbar , maar ook de ask opstartpagina , nogmaals ask staat niet bij programma's en ook niet bij software . Zelfs als ik laat zoeken op ask is er geen resultaat .
Heb mijn startpagina weer als enige startpagina opgeslagen en zie geen toolbar meer .
Hans
 
is alles goed nu, of startpagina nog niett?

als je opstartpagina nog niet goed is moet je dit doen:

Open een leeg kladblokscherm en plak daar onderstaande de volgende tekst in:

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"RunOnceComplete"=dword:00000001
"RunOnceHasShown"=dword:00000001

Sla het op je bureaublad op als fixreg.reg met als type alle bestanden.
Dubbelklik op het bestand. Klik bij de vraag of je de wijzigingen aan het register wil toevoegen op Ja
 


REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"RunOnceComplete"=dword:00000001
"RunOnceHasShown"=dword:00000001

Misschien er even bij vermelden wat dit doet :).
Niet iedereen begrijpt die starre formules.
 
die formules zorgen ervoor dat je startpagina krijgt die je als eerste kreeg toen je internet downloade, hierna kan je weer veranderen van startpagina:)

en is het gelukt met die formule?

mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan