SBS6 Teletekst on-line werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogeveense RAT

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
124
Ik heb een probleem met de on-line versie van SBS6 Teletekst. Als ik naar http://www.sbstext.nl/teletext/sbs-6-text surf dan zie ik sinds woensdag de teletekstpagina's niet meer. Daarvoor werkte alles wel gewoon. Ik heb voor zover ik weet de nieuwste versie van Java geïnstalleerd. Bovendien werken andere sites met Java wel. Hebben jullie ook problemen met SBS6 Text, of kunnen jullie de pagina's wel zien? Alvast bedankt voor jullie reacties! :)
 
Gezien het feit er hier ook gewoon Java draait, en ik ook geen pagina te zien krijg, zal het probleem wel daar liggen.

Paulusma zal wel bezig zijn met de weerkaart te uploaden.
 
Gezien het feit er hier ook gewoon Java draait, en ik ook geen pagina te zien krijg, zal het probleem wel daar liggen.

Paulusma zal wel bezig zijn met de weerkaart te uploaden.

Ok, dank voor de snelle reactie. Nu dus maar even wachten totdat Paulusma klaar is met die weerkaarten van hem.
 
Het is al wel een oud verhaal, maar wil dit probleem toch nog eens naar voren brengen.
Op mijn oude XP werkt teletex van SBS6 het wel, maar op de nieuwe PC met win 7 werkt teletex van SBS6 dus niet.
Weet iemand hoe dit probleem inmiddels opgelost kan worden.
 
Het probleem is inmiddels opgelost we hebben de software van Java opnieuw geinstaleerd, en nu doet teletex van SBS6 het wel goed. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan