interne GPS gerbuiken met tomtom 6.02

Status
Niet open voor verdere reacties.

fratilumar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Berichten
3
Ik krijg navigatie (tomtom) op mijn N95 nog steeds niet werkend. Probleem is na installeren 1.bt.sisx geeft het toestel 'device present' en niet 'device added'. Alles leeg gehaald en naar fabriekinstellingen teruggekeerd, geen resultaat.Weet iemand dit op te lossen ?Ook progje 3 tomtom.sisx kan ik niet installeren vanwege veiligheidsoverwegingen ? Help my, dit begint een obsessie te worden ook omdat de handleiding zo simpel is . Ik heb heel veel zin om gewoon een tomtom te kopen.
 
interne gps N95 met tomtom

Bovenstaande link heb ik al diverse keren toegepast maar geen resultaat. Heb nu Garmin XT 2008 erop gezet, draait met interne GPS en de accu raakt hierdoor ook minder slecht leeg. Werkt grandioos.
 
Ik krijg navigatie (tomtom) op mijn N95 nog steeds niet werkend. Probleem is na installeren 1.bt.sisx geeft het toestel 'device present' en niet 'device added'. Alles leeg gehaald en naar fabriekinstellingen teruggekeerd, geen resultaat.Weet iemand dit op te lossen ?Ook progje 3 tomtom.sisx kan ik niet installeren vanwege veiligheidsoverwegingen ? Help my, dit begint een obsessie te worden ook omdat de handleiding zo simpel is . Ik heb heel veel zin om gewoon een tomtom te kopen.
hoi
gezet ook met interne gps gezet
hij kan het ook op de n95
met interne gps
bij mij werkt het perfect
heb je daar wat aan?
ap
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg navigatie (tomtom) op mijn N95 nog steeds niet werkend. Probleem is na installeren 1.bt.sisx geeft het toestel 'device present' en niet 'device added'. Alles leeg gehaald en naar fabriekinstellingen teruggekeerd, geen resultaat.Weet iemand dit op te lossen ?Ook progje 3 tomtom.sisx kan ik niet installeren vanwege veiligheidsoverwegingen ? Help my, dit begint een obsessie te worden ook omdat de handleiding zo simpel is . Ik heb heel veel zin om gewoon een tomtom te kopen.
hoi
ik weet iemand in almere die heeft tom tom op mijn samsung g810 gezet
hij kan het ook op de n95
met interne gps
bij mij werkt het perfect
heb je daar wat aan?
ap
 
N95 tomtom installatie interne GPS

Hallo , ik ben al naar een 'crack' geweest die even tomtom gegarandeerd op de N95 zou zetten maar ook hem lukt het niet. Ik vroeg me alleen af tijdens de gebruikelijke manier van installeren (alom op internet verspreid) de tekst in mijn mobiel 'device present' een ieder bekend in de oren klinkt ? Maar ieder geval thanks voor aanbod.
 
Garmin werkt veel beter tom tom geeft alleen maar problemen bij installatie,
.
 
niet opgeven!!!

Ik heb er ook problemen mee gehad. Maar als je exact doet wat er beschreven wordt (staat bij de patch) dan gaat het zeker lukken... Ik zal je op de voet helpen als je dat wil, althans als het nog nodig is???

Zeg het maar en ik zal je er door heen helpen en werkende maken..

Gr Nick:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan