[FIREFOX] Maak firefox sneller

Status
Niet open voor verdere reacties.

555Martijn

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
163
Sorry dat dit in IE forum staat, maar zag geen FF forum, mischien een hint om dit voor alle browsers te maken? of zie ik het gewoon over het hoofd?


Ik gebruik al zolang als ik me kan heugen, firefox, en ook is er al HEEL lang volgens iedereen om firefox (nog) sneller te maken, maar ik durfde het nooit aan, bang dat ik het kapot maak :)

Hier is een voorbeeld op youtube van hoe het moet, en kan iemand mij vertellen wat de nadelen zijn? die moeten er wel zijn anders zouden ze dit toch wel standaard hebben?

http://www.youtube.com/watch?v=5DfgNT5hirg
 
Veel tweaks zijn er op internet te vinden. Echter vaak zijn het tweaks voor oudere versie"s van FF
Installeer gewoon de nieuwste versie(3.0.1), en je hebt dit allemaal niet nodig.
 
Fasterfox

Er is een invoegtoepassing die er voor zorgt dat jouw firefox supersnel wordt, fasterfox heet het.

Je kan hem downloaden van de website, via google even invoeren.
Maar het ondersteunt het nieuwste firefox niet. Daar moet je het 1 en ander voor doen.
Ik heb hem kant en klaar voor je aangepast en wel, ik hoor hier op het forum wel even aan of ik hem mag neerzetten.

groeten,
Danny
 
Veel tweaks zijn er op internet te vinden. Echter vaak zijn het tweaks voor oudere versie"s van FF
Installeer gewoon de nieuwste versie(3.0.1), en je hebt dit allemaal niet nodig.

Ben ik het niet helemaal mee eens...
Versie 3 is bij mij een heel stuk langzamer dan de vorige versie 2.
 
Handleiding om zelf Firefox compatible te maken...

Download fasterfox via INTERNET EXPLORER.
Open het bestand met winrar.
haal install eruit en open het met wordpad.
Verander 2.0.0 in 3.0.1
Staat bovenin de tekst en onderin nog een keer. Even goed kijken.
Daarna sla je het op en voeg je het bestand install weer toe aan het winrar bestand.
Overschrijven van het eerste install bestand en dan afsluiten.

Sleep fasterfox bestand in firefox en laat het installeren. Fasterfox werkt nu prima.
Hiermee worden websites opgeslagen in de cache zodat ze de 2de keer supersnel opstarten. Superfetching heet dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan