Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 11 van 11

Onderwerp: veiligheids certificaat

  1. #1
    Vraag is niet opgelost

    veiligheids certificaat

    als ik bij vodafone op mijn vodafone wil inloggen krijg ik dit bericht...

    Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.


    Het certificaat van deze organisatie is ingetrokken.

    Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.
    U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.

    Bij Vodafone zeggen ze dat het aan mijn computer ligt.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    17 juli 2008
    Locatie
    Mijdrecht
    Afstand tot server
    ±110 km
    Staat de tijd en datum van windows wel goed?

  3. #3
    Ja dit heb ik dus ook!

    Gisteravond wilde ik inloggen (ook bij My Vodafone) en ik krijg precies dezelfde melding. Ook vandaag krijg ik deze melding opnieuw. Ik heb bij internetopties bij 'geavanceerd' al alles wat met certificaten te maken heeft uitgeschakeld, maar dan gaat internet nog vreemder doen.

    Met tijd en datum heeft het niets te maken lijkt me.. die staan hier bij mij goed.

    Iemand die kan helpen?

  4. #4
    Mega Honourable Senior Member Ellasar's avatar
    Geregistreerd
    10 oktober 2000
    Locatie
    Zwolle
    Afstand tot server
    ±32 km
    Bij dezelfde melding kun je ook het certificaat bekijken.

    Kijk daar eens in en zoek naar de expire date (verloop datum) en ook naar de certificerings instanties.

    9 van de 10 keer ligt dit aan de server die jou een foutief certificaat aanbied

  5. #5
    Quote Origineel gepost door Ellasar Bekijk Bericht
    Bij dezelfde melding kun je ook het certificaat bekijken.

    Kijk daar eens in en zoek naar de expire date (verloop datum) en ook naar de certificerings instanties.

    9 van de 10 keer ligt dit aan de server die jou een foutief certificaat aanbied
    Dit staat er in het certificaat:

    Doeleinden certificaat
    -het garanderen van de identiteit van een externe computer

    Verleend aan: my.vodafone.nl
    Verleend door: VeriSign Class 3 Secure Server CA
    Geldig van: 10-1-2008 t/m 11-3-2009
    Bij het Certificeringspad (3de tabblad van het Certificaat), staat bij de Certificaatsstatus dat hij in orde is..

  6. #6
    ik heb sinds enkele dagen percies dezelfde fout melding ,bij Vodafone komen ze met geen oplossing.
    Dit probleem is gekomen nadat windows een update heeft geinstalleerd heb ik het idee.
    Hoe kan ik die certificaten weergeven?

  7. #7
    Heb hetzelfde probleem met Firefox 3 in combinatie met een Apple laptop. Met een andere browser (Safari) lukt het wel en met een oudere Firefox ook. Heel apart.

    Update: Als je in Firefox naar voorkeuren/opties gaat en kiest voor ' geavanceerd' ' encryptie' en dan ' validatie' kun je OCSP uitvinken. Firefox even afsluiten en weer aanzetten. Daarna kun je wel inloggen bij Vodafone. Je surft hiermee volgens mij wel minder veilig. Voor de zekerheid daarna OCSP maar weer aanvinken en Firefox weer even uit en dan weer aan.
    Laatst aangepast door BertNL : 18 augustus 2008 om 06:27 Reden: Edit

  8. #8
    Heb even rond geneust en kwam meerdere(negatieve) onderwerpen tegen over Vodafone.
    LET OP en zijn ook meerdere mensen die niet kunnen of konden inloggen op Myvodafone en die hele rare(lees:hoge) rekeningen kregen
    http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=61643

  9. #9
    Ik heb precies het zelfde probleem op mijn laptop. Er staat Windows Vista op en sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen. Op de andere Computer met Windows XP kan ik wel inloggen.
    Iemand een oplossing?

  10. #10
    Ik heb het probleem zowel op mijn laptop met Vista als op mijn andere 2 laptops met XP.
    Ik heb vandaag wel een mailtje gehad van Vodafone dat ze inderdaad een probleem hebben met een certificaat en dat er "druk" aan het probleem gewerkt wordt

  11. #11
    Alles werkt nu weer bij mij, ik kan weer inloggen

  • Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

    Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.
  • Berichtenregels

    • U mag geen nieuwe vragen starten.
    • U mag niet reageren op berichten.
    • U mag geen bijlagen versturen.
    • U mag uw berichten niet bewerken.
    •  
    Helpmij.nl
    Helpmij.nl

    Helpmij.nl en business

    Partners
    Sponsoren
    Linkpartners
    Aanbiedingen