Hoe gebruik je een crack?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik had net dus een spel gedownload met uTorrent en ik krijg dit.
22f1v6.png

Weetje dan welk bestand de CRACK is?
Of kan ik het zonder crack spelen. Of mis. staat hij er al op!:p:p weet iemand het antwoord? heel erg bedankt. Want dan kan ik het installeren. Ow en wat is een gamelauncher?

xxjes moowjow! heeeeeeeeeeel ernstig bedankt! :love::love: xx
 
Laatst bewerkt:
Plzz! help! heeeelp! :(:(:(:(:(:eek::eek:
xxx :love:
=======================
Moowjow
=======================
 
open het bestand van 1 kb en je zult het ongetwijfeld lezen
kopier anders de tekst hierin
 
rechtermuisknop, openen / kladblok lees dat en kopier dat hier
 
Die computerinformatie zal niet zo iets direct toevoegen.

Open de gamelauncher eens en kijk wat die doet.
 
Maar ik had net dus een spel gedownload met uTorrent en ik krijg dit.
22f1v6.png

Weetje dan welk bestand de CRACK is?
Of kan ik het zonder crack spelen. Of mis. staat hij er al op!:p:p weet iemand het antwoord? heel erg bedankt. Want dan kan ik het installeren. Ow en wat is een gamelauncher?

xxjes moowjow! heeeeeeeeeeel ernstig bedankt! :love::love: xx



Hoi,

waren deze bestanden soms verpakt in een iso file die je zelf hebt uitgepakt of heb je deze bestanden allemaal afzonderlijk gedownload?

De uploader geeft er meestal een nfo file bij, kijk eens bij de site waar je het vandaan heb of je deze nfo file kunt vinden
 
dat nfo file is dat systeeminformatie
die moet ze openen met kladblok
 
het kan denk ik niet missen dat het bestand van 235 mb (het grootste bestand dus) het installatie bestand is. Deze moet je gewoon openen om hem te installeren.

Het andere EXE bestand ´gamelauncher´ is dan de CRACK. Nadat je het spel geinstalleerd hebt (kijk even tijdens de installatie in welke map!)
Kopieer je dat bestand dus naar die map.

Dus het bestand Gamelauncher kopieer je naar de map waarin het spel straks geinstalleerd staat.
Waarschijnlijk kun je dan het spel meteen spelen. Indien er nog een cdkey nodig is, zul je even moeten kijken in het systeeminfo bestand, Deze moet je openen met kladblok om het te kunnen lezen,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan