Muis doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Hallo,

Ik heb een Trust MI-2950R muis, maar die doet het niet.
Als ik hem in een USB poort stop hoor je zon belletje, maar kan je hem niet bewegen.
Moet je er nog bepaald iets voor installeren?
 
Hmz... Nee werkt niet. Je hoort alleen maar dat belletje, maar hij blijft maar stil staan.
 
Hoi,

En je weet zeker dat je usb poorten het doen,kan je even in apparaatbeheer controleren.

Modag
 
Hadie,

Wellich gewoon maar zo'n verloopstekkertje kopen, waarmee je hem in de PS2-aansluiting van je pc kan doen. Gegarandeerd dat het werkt
 
Het is een usb muis, en als ik me andere muis erin doet, doet die het wel, dus de usb doet het wel... Jammer, het was zo n lekkere snelle muis
 
Hoi,

Geen garantie meer? Is hij er zomaar mee gestopt dan .

Modag
 
Hallo,

Ja zomaar... Ik heb hem een paar dagen gebruikt en hij stopte ermee. En op de rest van de pcs doet ie het wel...
 
Hoi,

Probeer het volgende:

'Werkende muis' weer aansluiten'
Naar apparaatbeheer
Daar de muis (of mogelijk muizen) vewijderen (inclusief software, daarvoor moet je een extra vinkje plaatsen).
PC opnieuw opstarten en 'werkende' muis er nu uit en Trust erin.

Als het goed is, wordt er nieuwe hardware gemeld en plaats je de bij de muis geleverde cd om de software te installeren.

Meestal is het ándersom:
Nadat je de hardware voor de muis(zen) hebt verwijderd, Start je eerst opnieuw op zónder de nieuwe muis.
Je installeert nu eerst de software die op de bijgeleverde cd staat.
Hierna sluit je de nieuwe muis pas aan.
 
Rechtsklikken op 'Deze computer'
In snelmenu: Eigenschappen
Tabblad 'Hardware'
Knop 'Apparaatbeheer'....
 
Klopt kan je vinden configuraiescherm-systeem-hardware-apparaatbeheer.

Modag
 
Hij staat niet bij hardware... Dat betekent adt ie 'm niet vind... USB van de muis kapot?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan