internet explorer rechten probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmijtoch

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Berichten
620
Hey Hoi Hallo!

Ik heb een probleempje, als ik een plaatje van b.v. google op mijn bureaubladachtergrond wil zetten geeft hij de volgende melding;

Internet explorer
Toegang geweigerd

Het licht niet aan mijn rechten, want ik ben de enige account, en heb admin rechten! maar wat is het dan wel, misterieus...



Ik doe dit d.m.v. rechtermuisknop "als achtergrond gebruiken"
Wie kan me helpen?

VOOR DE duidelijkheid, via paint kan ik wel een achtergrond krijgen, Maar het probleem licht bij IE. het licht iid geval ook niet aan mij bureabladinstellingen

BJ
 
Houd het eens simpel en klik rechts op een Google afbeelding en sla 'm op de hd van je pc op. Gebruik 'm nu eens als achtergrond?
 
Houd het eens simpel en klik rechts op een Google afbeelding en sla 'm op de hd van je pc op. Gebruik 'm nu eens als achtergrond?

dank voor je reactie:thumb:, maar ik zou graag willen weten hoe zoiets kan en hoe ik het weer goed kan krijgen,

die achtergrond kan ik wel krijgen als ik wil maarja....
 
Geen idee waarom dit geweigerd wordt, maar het gaat je om een mooie achtergrond? Dan downloaden (rechtse muisklik en kiezen voor opslaan áls) en je doel is bereikt.
 
Geen idee waarom dit geweigerd wordt, maar het gaat je om een mooie achtergrond? Dan downloaden (rechtse muisklik en kiezen voor opslaan áls) en je doel is bereikt.

lol, lees mn vorige bericht,

mijn doel is oplossen

:eek:
 
en mijn doel is om jou te vragen om de volgende keer een duidelijker titel te maken voor je onderwerp.
Nu heb ik het maar gedaan.
 
Nee, geen meningsverschil, ik kan mij jouw frustratie en hang naar het vinden van de oplossing wel voorstellen, maar het rechten en beveiligingsniveau in Explorer is de laatste jaren zodanig hard veranderd, dat ik de moed heb opgegeven er "verstand van te kunnen hebben".

Simpelweg schuifjes op en neer schuiven, vinkjes aan- en uitzetten, verder kom ik al niet meer. Als ik dan een probleem kan oplossen door te bypassen (zoals ik schreef) is dat voor mij een volwaardig synoniem.

Wij hebben geen meningsverschil, ik ben het simpelweg met je eens.
 
Nee, geen meningsverschil, ik kan mij jouw frustratie en hang naar het vinden van de oplossing wel voorstellen, maar het rechten en beveiligingsniveau in Explorer is de laatste jaren zodanig hard veranderd, dat ik de moed heb opgegeven er "verstand van te kunnen hebben".

Simpelweg schuifjes op en neer schuiven, vinkjes aan- en uitzetten, verder kom ik al niet meer. Als ik dan een probleem kan oplossen door te bypassen (zoals ik schreef) is dat voor mij een volwaardig synoniem.

Wij hebben geen meningsverschil, ik ben het simpelweg met je eens.

danku voor de moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan