Aanmelden hotmail (inlogscherm)

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcoho

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2004
Berichten
26
Hallo,
Waarschijnlijk heel simpel maar ik kan het niet vinden. Op mijn inlogscherm van hotmail (zie plaatje) staat één naam weergegeven. Dus als mijn vriendin wil inloggen moet ze helemaal haar e-mailadres en wachtwoord opnieuw intypen bij "Aanmelden met een ander account". Hoe kan ik zorgen dat er twee accounts op het scherm worden weergegeven, zodat je er alleen maar op je accountnaam te klikken om je aan te melden??

Groet, Marco
 

Bijlagen

  • Inlogscherm.jpg
    Inlogscherm.jpg
    41,3 KB · Weergaven: 340
Het vinkje bij "Mijn Windows LIVE ID op deze computer onthouden" aanvinken en dan zou ie het moeten bewaren. De volgende keer dat je naar de hotmail-site gaat, krijg je meerdere LIVE-ID's te zien en kun je kiezen met welke account je wilt aanmelden.
 
Hoi Robbie,
Dank je voor je antwoord, alleen het enige vinkje dat ik kan plaatsen is voor "Mijn wachtwoord bewaren?". Verder kan ik nergens vinkjes zetten (zie plaatje, da's mijn hele inlogscherm). Heb ik dan een andere versie ofzo?

Grt, Marco
 

Bijlagen

  • inlogscherm hotmail2.jpg
    inlogscherm hotmail2.jpg
    83,9 KB · Weergaven: 214
Als je kiest voor aanmelden met andere account kan dat op het vervolgscherm wel.
 
Oké gevonden. Alleen onthoudt hij alleen maar het laatst ingelogde account. Het moet toch ook meerdere accounts kunnen onthouden en onder elkaar tonen?
 
hij zou inderdaad alle accounts moeten onthouden, tenminste als je aangegeven hebt dat hij hem moet onthouden.
 
Chips! :confused:
Is er nog iets aan te proberen? Zijn het misschien beveiligingsinstellingen van Vista of van de explorer, waardoor hij ze niet onthoudt?

Grt, Marco
 
hij zal het ongetwijfeld onthouden m.b.v. cookies. misschien accepteer je die niet.
 
Sjongejonge,
ik heb bij de internetopties de beveiligsinstelling voor internet al op 'normaal' staan ipv 'normaal-hoog' dat moet toch voldoende zijn?
 
Nou, de vraag die zo simpel leek bleek dus toch niet zo simpel. Is er echt geen senior die dit weet?
Groetjes,

Marco
 
Heb je wel de Windows LIVE aanmeldhulp geinstalleerd?
De aanmeldhulp kan worden geinstalleerd met producten die gebruik maken van de Windows Live-accounts, zoals bijvoorbeeld MSN, of Live-Mail. http://get.live.com/ De aanmeldhulp zorgt ervoor dat meerdere accounts worden onthouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan