ip-adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

me16

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
2
Hee iedereen,

ik wil mijn vraag zo duidelijk mogelijk stellen, maar wist niet goed waar ik hem moest plaatsen maar bij deze.

- ik wist het wachtwoord van mijn (ex)vriend van hotmail.
- hij zou verkeerde dingen over mij mailen en ik besloot te checken
- toen ik steeds meer las, ben ik vaker gaan kijken,
- nu is hij erachter dat mensen zijn mail lezen, ik heb hem verteld dit 1x te hebben gedaan (iets meer dus, niet netjes eigenlijk)
- ze gaan nu een ip-trace doen. het is niet erg als hij mijn ip ziet staan, maar mijn vraag is dus eigenlijk kunnen ze zien WANNEER en HOEVAAK ik ben ingelogd?

Alvast bedankt!
 
Hee iedereen,

ik wil mijn vraag zo duidelijk mogelijk stellen, maar wist niet goed waar ik hem moest plaatsen maar bij deze.

- ik wist het wachtwoord van mijn (ex)vriend van hotmail.
- hij zou verkeerde dingen over mij mailen en ik besloot te checken
- toen ik steeds meer las, ben ik vaker gaan kijken,
- nu is hij erachter dat mensen zijn mail lezen, ik heb hem verteld dit 1x te hebben gedaan (iets meer dus, niet netjes eigenlijk)
- ze gaan nu een ip-trace doen. het is niet erg als hij mijn ip ziet staan, maar mijn vraag is dus eigenlijk kunnen ze zien WANNEER en HOEVAAK ik ben ingelogd?

Alvast bedankt!
Ja, dat kunnen ze inderdaad zien. Het voordeel is dat zij die gegevens niet aan derden mogen geven, tenzij dat de justitie erom gaat vragen als er aangifte gedaan is.
 
hoe kunnen ze dat zien dan?
hoe kan ik zelf zo''n ip-trace doen, want hij heeft ook in mijn mail gelezen
en ik wil ook graag weten wanneer en hoevaak!
 
hoe kunnen ze dat zien dan?
hoe kan ik zelf zo''n ip-trace doen, want hij heeft ook in mijn mail gelezen
en ik wil ook graag weten wanneer en hoevaak!
Een web, mail of wat voor hostingbedrijf dan ook kunnen dat inzien. Hoe dat precies in z'n werk gaat weet ik niet, maar als je die gegevens wilt weten dan zou ik - als ik jou was geweest - een mail sturen en daarin uitleggen wat de situatie is en hen vragen of ze jou die gegevens kenbaar willen maken.
 
Ik denk dat julie wannebeHackertje spelen
en elkaar is een keer hackten en het vaker gingen doen en nu krijg je bang voor de politie


ZE KUNNEN JE NIETS MAKEN het is mar hotmail en je hebdt niet gebruteforced ofso
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan