Installatie HP F380 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
Het was nodig Windows Vista Home Premium opnieuw te installeren omdat de installatie van de printer niet lukte. Ook na installatie van de Vista lukt het niet om de printer goed geinstallalleerd te krijgen. Het installatieprogramma lijkt op een normale manier beeindigd te worden maar als ik dan in mijn configuratiescherm kijk zie ik helemaal geen printen. Ook als ik via Microsoft Word 2007 een print opdracht geef zie ik niet de HP printer als de beoogde printer. Ik heb via de internetsite van HP geprobeerde het installatieprogramma te downloaden maar ook dat levert niet het gewenste resultaat. Kan iemand mij aangeven wat ik moet doen om de juiste installatie te kunnen uitvoeren?
 
heb je de goede driver voor vista van die printer geinstalleerd?
 
Bij het installeren van een printer moet deze niet zijn aangesloten.Dat moet pas als er om wordt gevraagd door de install-wizard.

Waarschijnlijk heb je dat wel goed gedaan, maar voor de zekerheid meld ik het toch maar even.
 
Precies zoals Lexaldo heeft aangegeven heb ik de installatie uitgevoerd. En zie dat leverde een geinstalleerde printer op. Mijn dank voor het advies is heel groot.
 
soms is het echt iets "stoms" dat alles doet mislukken hé ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan