Brute force hash attacker

• Onderwerp starter Onderwerp starter bn2vs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Ik heb een tool gemaakt om hashes te (proberen) decoderen. Heel handig om te demonstreren waarom je geen korte wachtwoorden moet gebruiken :)

Versie 1.1.0 is er!

Laatst bewerkt:
Ik krijg hem niet aan de gang:confused:

Hoe heb je die laat je die tekst weergeven in de statusstrip? Met een timer? Of iets?

Wat bedoel je met 'ik krijg hem niet aan de gang'? Ik neem aan dat je da app open krijcht aan je vraag te zien xD

Je kan je attack pas starten als er een valide hash is ingevult he, geen zin om te zitten wachten op iets dat toch geen resultaten oplevert :)

de text links word geregeld door een nutteloze class van me, namelijk StatusDisplayer. de rechtse text word geregeld door nog een andere totaal overbodige class: InfoSlider. Ik maak toch echt veel nuteloze crap ofniet? xD

Als ik meerdere charsets aanklik, gaat het buiten de mooie frame staan... mischien een textbox ipv een label gebruiken?

Verder, leuk idee.

Ja, dat heb je idd... ik dacht eerder aan die str gewoon te truncaten ofzo, maar een textbox gaat mss ook wel nice :)

Versie 1.0.3 released
Een hele zooi bugfixes doorgevoerd en RIPEMD160 hash toegevoegd :)

Als iemand nog een bug vind > let me know :D

Werkt niet maar Ja

ik gebruik MMD5OHC 1.5 :thumb:

Denk dat je die sleep maar om de 10 (of honderd) keer mag doen. Gaat het decoden sneller.

Knap programma altans.

Rubdos

ik heb 6 Simple zinnen geprobeerd

Vis
kat
a
b
c
ik

ik probeer het met een ander programma en die Decoder ze wel :rolleyes:

maar ik wil niet respectloos overkomen hoor

Denk dat je die sleep maar om de 10 (of honderd) keer mag doen. Gaat het decoden sneller.

Hey,

Mijn app gebruikt sleep enkel als die op pauze staat. Ik neem aan dat je dat niet bedoelt?

Ik heb een background worker die constant de mogelijkheden afloopt, en een timer die om de (250ms? weet niet meer vanbuite) de statistieken update. Bedoelde je dat soms? :)

Ah, het gaat constant, mss kan je threading inbouwen (voor dubbele procesors en zo..) Dan gaat het nog wat sneller. Het is echt een graaf prog, ik heb het ge probeerd met "desmet" (eerst online gehashd) Na 31 minuten was hij klaar!

Rubdos

P.S. Ik ben zelf ook aan het proberen, maar ik krijg een StackOverFlowException, als hij voor de 8000é keer hashd, hoe loste jij dat op?

bij 8000? dat is 1/4 van een short maar verder zecht het met niet echt veel

ik heb wel een biginteger class gebruikt die het mogelijk maak om met heel erg grote getallen te gaan werken (10^600 gaat zonder probleem :eek:).

je kan hier mn code bekijken :)
http://code.tiko-world.com/forum/viewtopic.php?t=108

veel geluk met uittesten ;)

Altijd iets er rond, maar dat was het hoogste.
Bedankt trouwens.

Rubdos

Trouwens, iets over je source code:

'zie dat je steeds zoiets doet:
Code:
Me.gbxCharset.xxxx = yyy
Me.gbxCharset.zzzz = aaaaa
Me.gbxCharset.bbbb = ccccc

Mischien is het handiger om het zo te doen:
Code:
with Me.gbxCharset
   .xxxx = yyyyy
   .zzzz = aaaaa
   .bbbb = ccccc
end with
Zelf vind ik dat overzichtelijker en het is minder typwerk.

Geen idee of vb.NET 'with' ondersteund, maar ik neem aan van wel. Mischien heb je er wat aan :)

:thumb:

@ Vegras
Ik heb de With statement op verschillende plaatsen gebruikt hoor, zelf genest enzo :p
Toch bedankt voor de suggestie :)

EDIT:
Heb jij het over de designer code ofzo? Daar zou het idd wel logisch zijn als ik het zelf typte, maar omdat ik het met de designer van vs doe zou het me enkel tijd kosten, en zou daar With gebruiken ook maken dat die designer niet meer correct werkt...

@ Rubdos
Ik zou mischein wel met 2 threads tegelijk kunnen werken ofzo, maar die app bezorcht je procesor zo al heel wat werk (50% ofzo?). Als je toch echt meer wil kan je altijd de app 2x openen, en die replace functie gebruiken voor het opsplitsen van de mogelijkheden :)

Een 'begin bij' functie zou handig zijn denk ik (vooral zodat je kan stoppen en later verder doen ofzo), maar heb niet direct een idee hoe ik het op een pro manier zou kunnen implementeren. Iemand een suggestie?

Laatst bewerkt:
Ik heb een triple core. Als je dat zou kunnen afstellen ;) Maar dat is wel veel werk hé
EDIT: Het is bij mezelf ook gelukt, maar hij is minstens 30x trager.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan