InprocServer32

Status
Niet open voor verdere reacties.

eus18

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Berichten
175
Ik zit met de volgende vraag / probleem.

Als ik met PC Tools Registry Mechanic mij PC scan krijg ik eerst een heleboel problemen. Deze worden vervolgens gefixed op een aantal na. Als ik het proces nogmaals laat uitvoeren blijft er uiteindelijk een over die ik maar niet verwijderd kan krijgen hoewel PC tools aangeeft dat het het Hoge Prioriteit: Gemarkeerde waarde ontbreekt of is ongeldig.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{1171A62F-05D2-11D1-83FC-00A0C9089C5A}\InprocServer32


Heeft iemaand een idee wat dit inhoud en hoe het eventueel verwijdert kan worden.
Bij mij lukt het zo in iedergeval niet.

Ik hoor graag van een van jullie.

Gr. Eus:(
 
Extra informatie

CC - 1
Location: HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{1171A62F-05D2-11D1-83FC-00A0C9089C5A}\InprocServer32
Value : (default) = C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\Flash6.ocx
Parsed : c:\windows\system32\macromed\flash\flash6.ocx


Dit heb ik ook nog gevonden.

Gr. Eus18
 
als je van mening bent dat dit niet klopt dan zou ik mbam eens proberen.
downloaden
installeren
updaten
en dan
een snelle scan.
 
Start -> Uitvoeren -> regedit.exe
Ga naar HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID
Zoek op: {1171A62F-05D2-11D1-83FC-00A0C9089C5A}
Rechtsklik erop (dus in het linker deelvenster), kies Machtigingen. Kijk of je wel voldoende rechten hebt om de sleutel te verwijderen. Indien niet, dan de rechten aanpassen zodat je het wél kunt.

Succes,

Tijs.
 
Dit gaat over de registerwaarde van een oude activex control. Waarschijnlijk is de waarde blijven staan tijdens een upgrade van Flash6 naar een andere versie. Niets om je zorgen om te maken tenzij bijv flash ofzo ineens niet meer werkt in Internet Explorer.
Je kan dit altijd gewoon wissen (op schijf en in het register) en dan flash opnieuw installeren mocht dit nodig zijn.
Uitleg:
een ocx bestand is eigenlijk een dll bestand met daarin meestal nog een typelib en wat voorgedefinieerde callbacks van windows. een ocx bestand bevat dus meestal een activex control. Als je deze installeert roept windows DllRegisterBlahBlah aan en dan schrijft de activex control zijn uuid( zo van: {242-sdg-435-34-vg-dfg-et-34t-gsdgege-5345}), naam, installatie pad en nog wat andere waarden naar het register zodat windows weet waar het moet zoeken als een andere applicatie om , in ons voorbeeld, {242-sdg-435-34-vg-dfg-et-34t-gsdgege-5345} vraagt.
Mocht {242-sdg-435-34-vg-dfg-et-34t-gsdgege-5345} de laatste versie van flash zijn dan kan je flash altijd nog herinstalleren en dan zou alles naar de juiste bestanden moeten wijzen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan