CoD 4 Key code?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ryooo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Berichten
2
Yoo mensee:p

Ik heb al best wel lang CoD4 op mijn comp nooit problemen gehad enzo.
MAar vandaag start ik het zoals altijd op.
En ik join een server.
Dan komt er opeens te staan

Key Code in use. Please try reconnecting later.

Bedoelen ze dan dat mijn key code al gebruikt is ofzo?
ik heb nog nooit mijn key code aan iemand laten zien enz. dus hoe kan dit?
 
Heb je het spel origineel? Dan zou ik proberen om contact op te nemen met de makers van het spel en het probleem aan hen voorleggen. Kans is groot dat je hier ook niet ver mee komt, maar niet geschoten is altijd mis.
Waarschijnljik heeft dan toch iemand jou code kunnen achterhalen en gebruikt deze persoon de code om online te spelen.

Heb je het spel illegaal, dan heb je inderdaad gewoon pech, de codes in omloop worden door veel mensen gebruikt en dus zal je alleen online kunnen als er niemand anders met die code speelt.
 
Ik sweer op m'n moder dat ik het heb gekocht voor mijn verjaardag op 16 juli.
60 Euro heeft ie gekost.
Dus ik heb eht neit gedownload ofzo ;)

Maar egt ik snap het ook neit :S
 
Er is eigenljk niets dat wij voor je kunnen doen in dit geval. Als iemand anders jou code heeft, houdt het voor ons op. En aan een nieuwe code om mee online te kunnen kunnen we je ook niet helpen. Dat mag ook niet hier plus dat die code ook al gebruikt word naar alle waarschijnljikheid.

Tenzij je toevallig het spel ook nog op een andere pc hebt staan, van een broer bijvoorbeeld, met dezelfde code. Dat geeft ook deze problemen. Is dit ook niet het geval dan is contact opnemen met Activision de beste optie.
 
Heb ik ook gehad (een maat van me) aankoop bon en transactie en van alles wat legaliteit opmerkt opsturem (gekopieerd) en het probbleem. En dan krijg je een nieuwe key (tenminste mijn maat) zoieizo contact opnemen
 
Je kan wel joine ,maar niet officle servers
Wel cracked servers !!
 
Laatst bewerkt:
Dat kan niet eens ahhaha dat iemand anders je key code gebruikt want als je Key code gebruikt Staat hij op je Ip adres van je computer Dus hij kan niet gestolen worden dumpers XD kijk gewoon op google voor key code generator ofzo bericht is van 2008 maar het is nog al laat ik heb zelf ook cod4 maar ben geband op pb omdat ik hack ?? wtf ik snap pb nooit ik ga maandag weer cod4 kopen op men pc maar vertrouw me niemand kan jou key code hacken XDDD
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics van 2008 zijn al heel lang niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan