Article not found met Grabit en Casema (Ziggo)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrmusic

Inventaris
Lid geworden
29 okt 2006
Berichten
27.152
Ik gebruik al jaren Grabit i.c.m. Casema (nu Ziggo) en FTN2Day.

Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem:

Wat ik ook probeer te downloaden, ik krijg alleen nog maar de melding in Grabit: Article not found" :eek:

Ik ben WEL verbonden met de server, maar downloaden, ho maar.

Ik heb Grabit al een keer opnieuw geinstalleerd, meerdere NZB's geprobeerd, niets helpt???
Geen andere Firewall, geen andere router, geen andere instellingen.
 
Kijk nog eens naar je "Server properties".....
Hostname: news.ziggo.nl ??

Zal wel goed staan maar.....Port 119 ??
Account en password correct ??

Grtz.
 
Kijk nog eens naar je "Server properties".....
Hostname: news.ziggo.nl ??

Zal wel goed staan maar.....Port 119 ??
Account en password correct ??

Grtz.

Alles correct uiteraard, anders zou ik ook niet met de server verbonden zijn en dat ben ik wel!
 
Ik ben overgestapt van Vista 32 bits naar 64 bits.
Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
 
Ik begrijp dat je ervaring hebt met Grabit en newsservers maar het zijn toch geen artikelen die van de server af zijn? (retentie)
Probeer mee te denken.....

Ik kan gewoon downen van de server, moet toch ergens in je instellingen zitten....

Grtz.
 
En opgelost:

" Change active group before downloading article" stond aangevinkt en dat moest juist niet!
 
Laatst bewerkt:
En opgelost:

Op de aangegeven plek op de afbeelding stond een vinkje en dat moest juist niet!

1026561.html

:thumb:
 
En opgelost:

" Change active group before downloading article" stond aangevinkt en dat moest juist niet!

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik kan nergens dat hokje vinden die bij jou aangevinkt stond. Zou je mij misschien kunnen vertellen waar ik dat kan vinden?

Alvast Bedankt
 
Grabit is in een jaar tijd wel veranderd dus het kan zeker bij jou op een andere plek zitten.

Aangezien dit topic niet meer actueel is en inbreken in andermans vraag niet gewenst is komt hier een slot op en mag je zelf een topic openen.
 
Topic uit 2008. Zullen niet veel mensen meer op reageren.
Plaats je vraag in de juiste sectie; open dan een nieuwe vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan