software router linksys WRT54G

Status
Niet open voor verdere reacties.

kempen

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Berichten
5
wie kan me zeggen waar ik de software vind van deze router, ik ben de mijne nl kwijt en moet het installeren op een nieuwe laptop. graag dringend dank u
 
Wat voor software bedoel je precies. Voor de WRT54G hoef je helemaal geen software te installeren op pc of laptop!
 
Wat voor software bedoel je precies. Voor de WRT54G hoef je helemaal geen software te installeren op pc of laptop!


Ik heb een laptop endaar zit draadloos internet op maar ik krijg hem niet geactiveerd.
En het is een WRT54G hoe moet ik dit doe want hij vraagt elke keer een netwerknaam.
Maar ik kan niet voort.
Wie helpt mij?
 
Hoi,

Standaard is de netwerknaam van deze router LINKSYS
Kijk hier voor de mogelijke beveiligingsinstellingen.

Mocht de netwerknaam (SSID) gewijzigd zijn en/of je weet het toegangswachtwoord niet meer, dan kan je de router resetten. De 'fabrieksinstellingen' worden dan weer teruggezet.
Via de link van Tha Devel kan je de volledige gebruiksaanwijzing downloaden.
 
Hang de laptop even met een utp kabel aan de router en log in via 192.168.1.1
Dan kun je alle instellingen van de router zien en eventueel aanpassen.
 
Hang de laptop even met een utp kabel aan de router en log in via 192.168.1.1
Dan kun je alle instellingen van de router zien en eventueel aanpassen.

.... tenzij de loginname (niks dus) of het password (admin) gewijzigd zijn ....
 
:)

we geraken er niet uit... (zoon en ik) :( inlognaam vind ik niet en password had ik niet dacht ik.....
 
Lees de handleiding (link staat hier ergens gepost) even door, daar staat in hoe de router te resetten en wat dan standaard inlog gegevens zijn!
 
wie kan me zeggen waar ik de software vind van deze router, ik ben de mijne nl kwijt en moet het installeren op een nieuwe laptop. graag dringend dank u

Als dit een nieuwe laptop met Vista betreft, vind je rechtsonder in het systeemvak een icoontje met een 'dubbel monitortje' voor de netwerkverbinding
Als je daarop gaat staan met je muispijl, zie je of er draadloze netwerken beschikbaar zijn.
Wanneer je daarop dubbelklikt kom je in het venster om een verbinding met een netwerk te maken.
Is er aan de instellingen van de router niks gewijzigd, dan zie je daar ook LINKSYS onder staan met een sterke verbinding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan