Gebruiksviendelijkheid Dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiddleAn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Beste Mensen

Graag zou ik een nieuwe website voor het bedrijf van mijn man opzetten (dus redelijk professioneel, maar eenvoudig) en wil graag weten of Dreamweaver hiervoor geschikt is.

Het meest belangrijk is dat het programma gaat doen wat wij vragen, dat is: uploaden zoals het programma gemaakt is, in een vrij snel tempo en de hyperlinks werkelijk werken. De website moet eenvoudig en duidelijk worden. Tien jaar geleden zijn we begonnen met www.cas-computers.com, eerst via Publisher, maar daar zitten nu best veel bucks in en het laadt heel traag op. André heeft deze toen via HTML en allerlei handigheidjes toch aan de gang gekregen en gehouden maar zoals u kunt zien is deze site nodig aan vervanging toe. We willen er ook makkelijk dingen aan kunnen toevoegen of verwijderen.

Ik ben geen Nerd of prof, dus graag iets gebruiksvriendelijks.:o

Graag advies:thumb:

wilma.samuelsz@orange.nl

Laatst bewerkt:
Bedankt en ik ga het uitzoeken

Hallo Bertus

Dankjewel voor je antwoord. Ik ga inderdaad ff op die site Googlen. De Nieuwsgroepen, bedoel je die van dit forum?:confused:

Groetjes van

Wilma.samuelsz@orange.nl

Anders moet je eens bij www.strato.nl gaan kijken.
Daar bouw je in een handomdraai een mooie webwinkel.
Zeer eenvoudig en heel professioneel.

Het gaat niet om Space, maar om software

Hallo mensen,

het gaat ons niet om space, maar om een gebruiksvriendelijk programma zoals ik in mijn eerste mail al schreef. We hebben een eigen doemein, dus ruimte genoeg! :rolleyes:

Toch bedankt voor deze info

groetjes van
Wilma:thumb:

Is niet alleen space maar ook handige software die je kan gebruiken om je winkel te maken.
Maar okay , het is een overweging als je een nieuwe webwinkel wil en je hebt zelf geen ervaring met het maken ervan.

Je krijgt nogal wat en dan ben je professioneel bezig:

http://www.strato.nl/shops/packages.html

Anders het programma "Mijn Webwinkel" nemen inderdaad.
Dreamweaver raad ik je ook af.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan