Vanaf morgen Windows 7 64-bits beta

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrmusic

Inventaris
Lid geworden
29 okt 2006
Berichten
27.152
Morgen ga Windows 7 64-bits in Virtuel PC uitproberen, hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen!
 
Heb de beta 32 bits hier al 3 dagen liggen maar anders dan normaal voel ik me niet echt verleid om nu snel op mijn vista 64 een vtpc programma te installeren om die win7 te proberen.
Op taakbalk en bureaublad na denk ik dat er weinig is veranderd.
Ik zal je bevindingen volgen en als je erg enthousiast gaat klinken zal ik mij geroepen voelen lol
 
Ik denk dat er wel degelijk het een en ander veranderd is. Anders zou het uitbrengen van Windows 7 niet zoveel zin hebben.....
 
hoe kom je hieraan ?
Moet je je ergens inschrijven
 
zou je mij ook willen vertellen hoe het moet??
Alvast bedankt
 
hoe kom je hieraan ?
Moet je je ergens inschrijven

zou je mij ook willen vertellen hoe het moet??
Alvast bedankt

De huisregels zijn hier heel duidelijk in...dit is op dit moment nog warez....dus een pm of mail is ook niet toegestaan.....
Het is nog niet officieel aangeboden door microsoft...misschien alleen aan testers.
 
Hoi !

Overal te downloaden !

Just google !

Greetz,

Harry.
 
Is even wat tussen gekomen, ga vanavond installeren!
 
Ik heb hem ook al binnen.(gister al)
alleen heb geen lege dvd;s meer en mijn RW'tjes willen niet meer sinds een tijdje (kan aan brander liggen, heb nog nooit een dvd ermee gebrand.)
Trouwens ga je hem in een dualboot stoppen of gewoon als standaard os
 
heb hem binnen en geinstalleerd, de taakbalk vind ik wel iets op vista lijken, maar is een stuk sneller en bevalt goed, alleen gebruik ik hem nog niet als standaard... (vind hem ook een stukje mooier, de vormgeving van mappen
en mijn score is: 5.0 en als ik meer geheugen had (komt binnenkort) heb ik een 5.7 voor processor en videokaart
maar je moet wel voor eigen outlook en fotogallerij gaan zorgen, maar dit was al bekend, en kan via msn worden gedownload!!
PS: nu zijn mijn dvd'tjes ook weer op :evil:
 
is hij bij jou sneller in gebruik??
bij mij wel, ik laat hem er even opstaan
 
Misschien nog even een aardige tip:

De Windows 7 beta moet je installeren ZONDER key en kan daarom maar 30 dagen gebruikt worden.

Echter....
Wanneer je in het bezit bent van nog een bete versie of RC van Vista, dan kun je de daarbij behorende key ook gebruiken om deze beta van Windows 7 te activeren!!
 
dus ik kan de key van vista home premium gebruiken voor te activeren??
 
dus ik kan de key van vista home premium gebruiken voor te activeren??

Nee, de key die je misschien hebt van de eerste beta versies of RC1 of RC2 van Vista als je die ooit gedownload hebt en bewaard!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan