spel maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielvann

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
Berichten
23
ik weet niet of dit de goede sectie is maar ik zoek mensen die samen met mij een spel willen maken???

het zou dan een spel zijn waarin je een mannetje bent die in allerlei steden opdrachten uitvoert
je kan dan door middel van boten naar een andere stad

ik zoek nog mensen dus als je wilt helpen:)

daniel
 
Misschien is het handig om te vertellen wat je zelf kunt en in welke scripttalen
 
html en php zijn hoofd en miss wat css en mqsql (of hoe je dat ook schrijft)
kan ik op jou rekenen?
 
ik kan zelf interface en verhaal en dorpen maken maar ik heb bijv. hulp nodig bij opdrachten verzinnen en maken inlog systeem maken
ik kan zelf erg goed HTML en php een beetje
 
Als het er ook leuk uit moet zien, kun je het wel vergeten met HTML en CSS. Voor dit soort zaken is Flash bedoeld, om maar eens een voorbeeld te noemen.
 
Als het er ook leuk uit moet zien, kun je het wel vergeten met HTML en CSS. Voor dit soort zaken is Flash bedoeld, om maar eens een voorbeeld te noemen.

het kan ook met javascript! :p ( www.vegras-studios.com/x/tile/ )

html en php zijn hoofd en miss wat css en mqsql (of hoe je dat ook schrijft)

Ja, leuk idee. (Het is trouwens MySQL) Mischien moet je even een post maken met wat precies je bedoeling is... Wordt het een text-based spel? Wat moet het precies doen? Etc etc.

Als het wat is doe ik ook wel mee hoor ;)


:thumb:
 
Laatst bewerkt:
hey,

thx voor jullie antwoord.
ik wil met flash enzo ook wel werken
het is zeg maar de bedoeling dat je naar een dorp kan waar alles wordt afgebeeld met in elkaar lopende plaatjes.
dan kan je op een plaatje klikken en dan kan je naar bijvoorbeeld een hotel een cafe of iets anders
daar kan je dan naar opdrachten zoeken en dan moet je die uitvoeren ook kan je dan doormiddel van boten en bergpaden of bijv. graanvelden naar andere dorpen

daniel

alle hulp is welkom
 
ik hoor het al ik moet het in flash doen alleen heb ik daar geen verstand van.
weet iemand een goede tutorial?
 
Heb je 'flash tutorial' op Google geprobeerd? Er zijn er echt duizenden. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan