Draadloos netwerk met Linksys WRT54G2

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomtom901

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
11
Hallo leden,

Ik heb een Linksys WRT54G2 van een kennis gekregen en zou hier graag een draadloos netwerk mee op willen zetten. Dus ik dat ding aangesloten, even een reset gegeven en toen proberen in te loggen op de pagina van de router.

Hij liet me niet inloggen. Ik heb toen even een gebruikshandleiding opgezocht en het standaard wachtwoord (username:leeg password:admin) gebruikt maar ook dat werkte niet.

Hoe moet ik nu verder?
 
Reset hem volledig (waarschijnlijk 10 seconden een knopje ingedrukt houden, zie handleiding),
en reset hem dan nog eens door middel van de stroom eraf en erop te doen.

Zo zullen alle fabrieksinstellingen hersteld worden en kan je schoon beginnen.
Je kan ook nog de combinaties admin/admin en admin/password proberen.
 
Hallo leden,

Ik heb een Linksys WRT54G2 van een kennis gekregen en zou hier graag een draadloos netwerk mee op willen zetten. Dus ik dat ding aangesloten, even een reset gegeven en toen proberen in te loggen op de pagina van de router.

Hij liet me niet inloggen. Ik heb toen even een gebruikshandleiding opgezocht en het standaard wachtwoord (username:leeg password:admin) gebruikt maar ook dat werkte niet.

Hoe moet ik nu verder?

Het is overigens niet altijd admin/admin (meestal wel) maar b.v. routers die uitgegeven zijn door Casema (nu Ziggo) hebben een andere combinatie ook na een volledige reset!

Grtz.
 
Dat klopt, maar ik ben er blind vanuit gegaan dat het om een retail-product gaat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan