kan flash player niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

aacclangenberg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Berichten
2
ik probeer voor mijn dochter op een vaste pc flash player te downloaden zodat ze bepaalde spelletjes online kan doen. ik kom wel op de site terecht, klik dan op downloaden, hij lijkt dan te downloaden, maar daarna krijg ik geen melding dat installatie voltooid is. Na opnieuw opstarten van computer lijkt er ook niets geinstalleerd te zijn. Heb wel vaker problemen op deze vaste pc i.v.m. de "beveiliging" die er op staat. bij heel veel downloads krijg ik dan een melding "gereed met fouten op de pagina". Wij zijn 2 dames die er weinig kaas van hebben gegeten, kan iemand ons vertellen hoe we deze flash player toch echt geinstalleerd kunnen krijgen? alvast dank, Antoinette Langenberg
 
Oplossing misschien ;)

Hallo, probeer het eens op het bureau blad op te slaan, http://adobe-flash-player.gooofull.com/nl/programa, Hier een link van de nieuwste flashplayer. Als hij klaar is met downloaden wanneer het balkje helemaal groen is van de blokjes en op 100% dan moet je even kijken als het bestand op het bureaublad staat. Zo niet dan moet je even naar configuratiescherm gaan, dan naar gebruikers, dan moet je kijken wat het account type is. Het kan zo zijn dat jullie haar account zo hebben ingesteld dat ze niets kan installeren op haar account. Als dat zo is verander haar account in beheer of iets anders waardoor ze wel kan installeren.

Succes verder :thumb:
 
Laatst bewerkt:
bedankt!

hoi Phobix,

dank voor je snelle reactie. het lag blijkbaar aan de beveiligingssoftware, die heb ik eraf gegooid en nu is flash wel ineens te installeren. Nu nog een betere en handzame antivirus erop. Is Norton goed (genoeg?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan