• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

DEEL formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

remco89

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Berichten
42
hoi,

Als ik de volgende formule gebruik, dan selecteerd deze 5 nummers uit een reeks van 12 nummers, dat is goed...

Code:
=DEEL(A1;8;5)

Ik sleep deze formule naar beneden met de vulgreep, zodat ik een lange rij nummers krijg. Als ik dan wil zoeken met de normale zoekfunctie, dan zoekt hij niet naar deze nummers.

Wat mij dus niet lukt is zoeken op de waarden die voortkomen uit deze formule.

Iemand die dit kan oplossen?

Alvast bedankt:)
 
Beste remco89 ;)

De uitkomst moet je selecteren, dan kopiëren en vervolgens ergens speciaal plakken en op waarden klikken en OK.
Daarna kan je met deze waarden zoeken.

Groetjes Danny. :thumb:
 
In je Zoekentabblad
Zoeken in : Waarden kiezen

Dan lukt het wel

Cobbe
 
Laatst bewerkt:
Het werkt! bedankt!

Edit:

Kan ik ook waarden uitsluiten voor zoeken, dat bepaalde waarden die zich op het werkblad bevinden niet worden gevonden.


.
 
Laatst bewerkt:
Dat moet je me toch eens uitleggen
Als ze niet gevonden mogen worden mag je ze er niet tussenstoppen.

Cobbe
 
Ja... klinkt gek he. Maar er stonden een paar lijstjes voor valideren ergens ver naar rechts in het werkblad, die mochten niet gevonden worden snapt u?

Ik heb het inmidels opgelost door de gegevens op een ander tabblad te zetten, simpel maar t werkt goed nu.:thumb:

Ik heb nog een ander vraagje maar daar moet ik denk ik een nieuw topic voor openen. :)

Deze is dus opgelost, bedankt voor de hulp!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan