gmapsupp.img

Status
Niet open voor verdere reacties.

cybersneaky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Berichten
3
Ik heb een probleempje met het bestand gmapsupp.img

Als ik City Navigator Europe 2009 NT op de nuvi wil zetten, geeft hij aan dat er te weinig geheugen is.

Als ik in de map Garmin kijk, als de nuvi (660) aangesloten is op de PC, zie ik het bestand gmapsupp.img niet in mijn map staan. Terwijl bij eigenschappen wel aangegeven wordt dat er wel het merendeel van mijn intern geheugen is gebruikt. Ik kan géén enkel bestand op de nuvi vinden die zo groot is.

Ik heb al geprobeerd om de map zichtbaar te maken, maar hierdoor zie ik de map nog steeds niet.

Wie o wie kan mij helpen
 
Ik heb een probleempje met het bestand gmapsupp.img

Als ik City Navigator Europe 2009 NT op de nuvi wil zetten, geeft hij aan dat er te weinig geheugen is.

Als ik in de map Garmin kijk, als de nuvi (660) aangesloten is op de PC, zie ik het bestand gmapsupp.img niet in mijn map staan. Terwijl bij eigenschappen wel aangegeven wordt dat er wel het merendeel van mijn intern geheugen is gebruikt. Ik kan géén enkel bestand op de nuvi vinden die zo groot is.

Ik heb al geprobeerd om de map zichtbaar te maken, maar hierdoor zie ik de map nog steeds niet.

Wie o wie kan mij helpen

Kijk hier misschien helpt je dat verder ;)
 
bedankt voor je reactie.

Ik ben eruit. Ik ben vergeten het bestand gmaprom.img te verwijderen. Toen ik dit gedaan had kreeg ik wel de volledige kaarten op de garmin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan