hoe laat ik mijn pc sneller werken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

GTA4

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2008
Berichten
1
hey iedereen,

ik heb een medion-pc van 3 jaar oud (technische details, zie hieronder) met een Intel D processor van 3 Ghz en een grafische kaart van 128 mb. Als ik gta4 of NFS prostreet erop speel, blijft-ie soms haperen als ik een iets hogere resolutie kies. Wa zou k het beste verandere om mijn pc weer helemaal up-to date te krijgen?


Processor
Model : Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.00GHz
Speed : 3GHz
Cores per Processor : 2 Unit(s)
Threads per Core : 1 Unit(s)
Type : Dual-Core
Internal Data Cache : 2x 16kB, Synchronous, Write-Thru, 8-way, 64 byte line size
L2 On-board Cache : 2x 1MB, ECC, Synchronous, ATC, 8-way, 64 byte line size, 2 lines per sector

System
System : MEDIONPC MS-7204
Mainboard : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD MS-7204
Bus(es) : ISA PCI PCIe IMB USB FireWire/1394 i2c/SMBus
Multi-Processor (MP) Support : No
Multi-Processor Advanced PIC (APIC) : Yes
System BIOS : Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG
Total Memory : 1GB DIMM DDR2

Chipset
Model : Intel 82945P Processor to I/O Controller
Front Side Bus Speed : 4x 200MHz (800MHz)
Total Memory : 1GB DIMM DDR2
Memory Bus Speed : 4x 133MHz (532MHz)

Video System
Adapter : NVIDIA GeForce 6700 XL (128MB DDR3, 300MHz/2x1.10GHz, PCIe 1.00 x16, PS3.0, VS3.0)

thx

Lerten
 
WELKOM OP HELPMIJ

je zou eens kunnen kijken wat deze site je aangeeft.
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
dan zie je zo al wat je bottleneck is

maar ik zet nu sowieso al mijn vraagtekens bij je videokaart(absoluut geen gamerskaart voor de huidige maatstaven)
alsmede is 1 gb ram is niet voldoende voor gta4
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je pc te traag gaat kun je het best een van deze dingen doen:

1) Ruimte maken
"Start > configuratiescherm > software"
Alles verwijderen dat je niet gebruikt

2) Snellere harde schijf (zeer effectief, neemt tijd in beslag)
"Start > alle programmes > Bureau-accessoires > systeemwerkset > schijfdefragmentatie"
Selecteer hier je HD-schijf (hard disc). Meestal gaat deze onder de naam 'C:'
click nu op 'defragmenteren' en laat je computer even zijn werk doen

3) Cookies en andere prullaria verwijderen
"internet explorer openen > extra > internetopties > 'browsegeschiedenis' verwijderen > alles verwijderen"
OF
http://lavasoftbe-nl.nexway.com/shareware.html?ref=658662 Hiermee download je Ad-Aware. Laat je computer even scannen

4) Laat je Pc sneller opstarten
"Start > uitvoeren > typ in: 'MSCONFIG' > Je clickt op het tabblad 'opstarten' "
schakel de hokjes uit van wat je zeker NIET nodig hebt (PAS OP !! schakel niet je virusscanner of windowsbestanden uit)

5) Ook vaak worden virusscanners of firewalls als vertragend voor je computer weergegeven
==> Zorg dat je slechts !! 1 !! virusscanner hebt! Meerdere virusscanners werken elkaar tegen! Scan je computer wekelijks.



Nu zal je computer hoogst waarschijnlijk gek worden van alles wat je hebt gedaan, schakel hem eens volledig uit voordat je verdergaat.

Vraag hulp als je iets niet weet! Vaak kunnen kleine aanpassingen grote invloeden hebben

(aangezien je Pc 3 jaar oud is denkik dat dit wel zal helpen)
 
Stap 3 van IRSquirrell

Beste IRSquirrell,

Als je stap 3 van u doet worden dan bestanden en foto's etc. weggegooit? Of blijft gewoon alles er op staan?

Mvg Wesley:thumb:
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even kijken naar de datum van de topic. Deze is van 2008, oude topics mogen met rust gelaten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan