Windows 7 drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene210879

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
160
Hallo Allemaal,

Ik heb de nieuwe windows 7 hier liggen en ik vraag me dus af of ik daar mijn xp drivers en programma's kan installeren. aangezien dat op vista niet goed ging.

Groetjes Rene
 
Nou ik denk dat je nu nog geen drivers kan vinden voor je hardware.. Weet ik eigenlijk wel vrij zeker omdat de echte versie van 7 nog niet eens uit is.
 
dat is vreemd. Welke hardware heb jij het hier over? Want die zouden nu toch wel gewoon bij de fabrikant op de site te downloaden moeten zijn (mocht het een merk pc zijn). Als het een zelfbouw systeem is dan wil ik wel even helpen met zoeken
 
Ik heb ook windows7 en het probleem is hier dat in windows 7 alle drivers al zitten! alle updates.
En nu heeft hij steeds problemen met de nieuwe videokaart drivers.
In vista kan ik uitvinken dat die drivers worden geinstalleerd want anders krijg ik daar ook die problemen.
Als je pc behorlijk nieuw is heb je geen problemen met drivers vinden.
Een heel oude pc, waar zelfs geen vista drivers voor zijn zal dus ook niet lopen op win7
 
dat is wat ik bedoel heb een oud moderboard van asrock socket 478 en daar zitten geen vista drivers maar het werkt wel onder vista alleen heb ik dan problemen met de tv kaart en geluidskaart dat mijn geluidskaart niet alle codecs heeft, de tv kaart die ik heb zit een vista cd bij
 
voor je geluids codecs kan je klite instaleren selecteer playback in het instal menu.
 
Dat wat je nu zegt heb ik nooit van gehoord.
Maar ik heb wel geluid onder vista met de windows geluiden en muziek.
Alleen doet mijn tv kaart het vreemd onder vista met de oirignele cd erbij als ik geluids volume van de tv kaart harder zet gebeurt er niks er gebeurt ook niks als de mute functie van de tv kaart in schakel blijf ik geluid houden.

Mijn vermoeden is dat het aan de geluidskaart ligt.
 
Ik draai Windows 7 op een pentium 3tje met 512 mb ram en die draait goed.

Ik heb nu een redelijk oude videokaart maar toen ik men pc voor het eerst opstarte kreeg ik updates die zich al aan het installeren waren, en dat waren nou toch net de drivers die ik miste. Misschien is dat bij jou ook het geval.
 
ik heb ook net Windows 7 geïnstalleerd en alles werkt behalve mijn soundmax geluids kaart.
op nde site vind ik ook geen updates cq nieuwe drivers wat nu te doen:confused:
 
Ik heb ook een soortgelijk probleem.
Ik heb vista naar w7 geupgrade en nu is mijn videokaart driver weg.
Ik kan nergens vinden waar ik een nieuwe kan downloaden.
Mijn laptop had voor de update een NVDIA GeForce Go 6100
Kan iemand mij helpen?
 
Themaxman,

Het topic stamt uit 2008 en is niet actueel meer. Daarnaast is het niet toegestaan om mee te liften in andermans vraag. Graag je eigen topic aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan