Hoe kan ik makkelijk lappen text verwerken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanRa

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Berichten
51
Hallo Allemaal,

Ik ben een beginnende beginner programmeur die het zelf probeert uit te zoeken. Maar jah ik heb toch jullie hulp nodig.

Ik ben momenteel bezig om een zelfinstruerende leereenheid te programmeren. Althans dat wil ik proberen. Dit betekent dat dit een simpel programma is die allerlei informatie, filmpjes, internetlinks e.d. moet doorlopen. Dus het programma moet daarbij helpen om alle informatie bij elkaar te houden, te ordenen d.m.v. menu's e.d.. En ik moet altijd weer terug kunnen naar het hoofdmenu enz. Nu lukt het mij om d.m.v. AUTOIT, ook een scripttaal, GUI venster te creeeren, keuzemogelijkheden te maken, nieuwe vensters te openen, aangeven wat de title is, of het venster maximaal of minimaal moet zijn. Maar ik wil graag weten hoe ik grote stukken text het makelijkst kan verwerken in zo'n GUI venster. Moet ik dit gewoon simpel doornlinken d.m.v. textfile's? Hoe kan ik dus grote stukken text invoegen met plaatjes e.d.? Welke functie is daarvoor geschikt?

Ik hoor het graag, dan kan ik daarmee verder stoeien!

Hartelijke groet,

Jan
 
Kan iemand een tip van de sluier oplichten? Welke lijn moet ik aanhouden om text te verwerken?

Ik hoor het graag!

Gr. Jan
 
Laten we beginnen met: Welke Progameer taal gebruik je?
Mischien kunnnen we je dan verder helpen.

(Ik zoek het zelf ook liever uit dan met een cursus ofso;))

Maxuploader
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan