wat is het ip-adres van mijn router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmert26

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Berichten
140
ik gebruik een laptop en ik wil graag het ip-adres van mijn router weten, ik heb last van mijn dns, daarom gebruik ik opendns maar ik moet mijn router instellen, dus hoe weet ik dat ip?
 
hoe kan ik de ip adres van mijn router vinden

1.ik zal het even uitleggen je opent internet explorer en typt 192.168.2.100 in dat is de meest standaart ip adres als je dan in je router komt dan moet je die hebben

2.wat je ook kan doen:
je gaat naar start>uitvoeren en je typt in cmd (dat is msdos) en je typt daarin ipconfig /all
en je krijgt dan een lijst en je kunt zo aflezen wat je ip adres is
 
gevonden dankje:thumb: instellingen zijn veranderd en met opendns werkt alles:D
 
Wil je in je router komen? dan moet je de standaardgateway in je internetbalk invullen,. Je standaardgateway kan je vinden door de vorige tip van lars (start / uitvoeren / cmd / ipconfig)
 
Het ip adres van je internetverbinding is heel makkelijk te achterhalen door naar *KNIP* te gaan. Voor de nederlands internetproviders vind je hier ook de contact gegevens en link naar de onderhoudspagina...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag oude topics met rust laten, je reageert in topics van meerdere jaren oud. Deze zijn niet actueel meer. Daarbij plaatst je iedere keer hetzelfde. Het lijkt op reclame, daarom de link verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan